יום חמישי, 2 בספטמבר 2010

מהגרייט אושן רואד עד מלבורן

הרבה אין מה להגיד על הכביש המהמם הזה רק לראות תמונות, צילמנו יותר משמונה מאות תמונות רק בכביש הזה (מזל שאנחנו מסננים הרבה מאוד תמונות לפני שאנחנו מעלים אותם לבלוג), נסענו על הכביש יחסית לאט ועצרנו בכל מיני מקומות לטיולים (פירוט יש למטה אצל רז). קצת אחרי שהכביש הסתיים עצרנו בגילונג על החוף, ממש מקום יפה.
הגענו למלבורן, עיר ענקית למעלה משלושה וחצי מיליון תושבים, הסתובבנו כל היום בחשמליות ואוטובוסים כי עם סרוליק קצת מסורבל למצוא חנייה ולנהוג בעיר. אני אהבתי מאוד את הבניינים המאוד מוזרים ומיוחדים בעיר, לבנות היה קצת משעמם מלטייל כל היום ברחובות.
בהצלחה לכל החוזרים לבית הספר ולגן, ושתהיה שנה טובה ופורייה לכולנו...
נשיקות
ספי
*************************************************
שלשום נסענו בגרייט אושן רואד והיינו בפארק הלאומי אוטווי עשינו טרקים כלום לא השתנה. הטרק ששמו לייברס היל היה הראשון שעשינו. זה היה מין יער גשם מיני ולדעתי יותר יפה מיערות הגשם הרגילים. יש שם גשרים כמו שרובינזון קרוזו בנה, זה ניראה בדיוק כמו בסרטים. המשכנו ללכת וראינו שלט שהיה כתוב בו: ביג טרי, מכיוון שהסתקרנו עלינו במדרגות מעייפות במיוחד, הגענו לסוף המדרגות והיו שני כיוונים לפנות אליהם פנינו לשמאל והיה שלט ביג טרי והיה עוד טקסט שלם אחרי זה שלא הבנתי. זה היה עץ לא גבוה אבל שרוף ולא במיוחד עבה. המשכנו ימינה ושם ראינו עץ יותר גדול, הרבה יותר גדול שנפל ונראה כאילו הוא מגלשת מים כי הוא היה חלול ההמשך היה סגור, חזרנו אחורה והמשכנו לטרק הבא.
הטרק ששמו טריפל פולס (שלושה מפלים) היה בין היפים שראינו, שילוב מקסים של מים ויער. עשינו טרקון קצר עד שהגענו למפל יפיפה וגדול שלידו זורמים עוד שני מפלים פחות גדולים אבל גם כן יפים, הגיעו לתצפית עוד שני אנשים עם כלבים מסריחים לאללה אבל חמודים למרות שנראו נושכים.
עצרנו בקייפ אוטווי כדי להכין צהריים. נכנסנו לחנות ליד החנייה והחלטנו להיכנס ולטייל בפארק ליד. בחנות קיבלנו מפה לפארק, בפארק היו נקודות תצפית לאוקיינוס הקרח הדרומי, הכחול והיפה. עלינו למגדלור, יש שם נוף מהממם והרבה מדרגות. איש אחד הסביר לנו על המגדלור וגם שאל אותנו מאיפה אנחנו, ענינו ישראל והוא אמר שהוא ידע. הוא התערב עם עצמו חשבתי לעצמי ואם לא אז משהו בסגנון. ירדנו מהמגדלור וישבנו באיזה פינה נחמדה עם שולחן וספסל נחנו, המשכנו לפארק קראוונים.
בדרך לפארק הקראוונים ראינו קבוצה של יפנים עומדת סביב לעץ אקליפטוס, עצרנו לראות על מה הם מסתכלים וראינו קואלה חמודה עם צוואר לבן שמכרסמת עלים חיפשנו עוד קואלות וראינו עוד עשר קואלות על עצי האיקליפטוס שנמצאים בסמוך לכביש. התלהבנו מאוד והמשכנו הלאה לפארק הקראוונים, בקבלה של פארק הקראוונים נתנו לנו אוכל להאכיל את התוכים שבפארק וגם אמרו שעל עצי האיקליפטוס בפארק יש לפעמים קואלות. חיפשנו קואלות וניסינו להאכיל את התוכים, מצאנו תוכים אבל הם ברחו לנו ולא הספקנו להאכיל אותם, קואלות ראינו בשפע. אחרי יום יפה ומעייף שכזה חזרנו לשרוליק והלכנו לישון.
בבוקר קמנו מוקדם בשביל לנסות להאכיל את התוכים, הבאנו את האוכל והתחלנו לחפש תוכים, בהתחלה מצאנו רק ברווזים אבל אחרי שהתחלנו להאכיל את הברווזים הגיעו התוכים, בהתחלה הגיע תוכי אחד שאכל את האוכל מהרצפה ואחרי זה ניסינו להאכיל אותו מהיד והוא בא, הוא שם עלי רגל אחת והתחיל לאכול. אחרי זה הגיעו עוד מלא תוכים וגם תוכים גדולים יותר אבל פחות יפים אחרי שהם הרגישו איתנו בנוח הם עלו לנו על הכתפיים, על הראש, על כף היד ועוד. בהתחלה תוכי אחד עלה לי על כף היד אחרי זה אחר העיף אותו ועלה לי על הכתף ועוד אחד העיף אותו ועלה לי על הראש, ממש כמו מדרגות לא? הגדולים תמיד העיפו את הקטנים שהיו הכי יפים, מרוב שהאכלתי אותם כבר התחילו לעשות עליי קקי זה היה די דוחה. חזרנו סיפרנו לאמא הכל ראינו גם תוכי קקדו ואמא גם החליטה להצטרף להאכלת התוכים.
היינו צריכים להוריד את התוכים מהעצים כי כולם ברחו אחרי שהלכנו, האכלנו כמה תוכים שהיו על העץ ואחרי זה כל השאר הצטרפו, התוכים עלו על אמא למרות שלא היה לה אוכל וגם היא אמרה שהתוכים הקטנים יפים יותר( צבע אדום).
משם נסענו לכיוון מלבורן שהיא עיר ממש גדולה בדרך עצרנו במפל שגם לו היו הרבה מדרגות, ומשם למסעדה. אחרי שסיימנו עם המסעדה ראינו תוכי קקדו אחד, לקחנו את האוכל של הציפורים והתחלנו להאכיל אותו אחרי זה באו עוד עשרים, שלושים נוספים וגם שני תינוקות ניסינו להאכיל אותם אבל הם נשכו ושרטו אז הלכנו.
בדרך למלבורן עצרנו בעיר ושמה גילונג החנינו את שרוליק ממש מול הים וגם הצטלמנו עם הרבה פסלים מיוחדים במינם (אהה... יצא לי חרוז). דיברנו עם ליאור יפעת ועידן המשכנו למלבורן ומצאנו פארק קראוונים שממש קרוב לעיר, כמובן של ביג פור.
מתגעגעת
רז
*************************************************
יצאנו מפארק הקרוונים, והחנינו את סרוליק ליד בניין כלשהו, הסתובבנו עד שמצאנו את מה שחיפשנו, חיפשנו את הבניין הכי גבוה במלבורן בשביל להסתכל על מלבורן מלמעלה. עלינו על מעלית שהעלתה אותנו בתוך חצי דקה 88 קומות. הסתכלנו מלמעלה והיה ממש יפה!! ראינו הכל מלמעלה והיו משקפות שהיו מכוונות ישר אל המקום שמסבירים עליו. חזרנו לפארק קרוונים ראינו עספור עד 12 בלילה והלכנו לישון.
התעוררנו בבוקר, התקלחנו, אכלנו ארוחת בוקר ועוד את כל הדברים שעושים בבוקר ויצאנו אל העיר. נסענו באוטובוס מספר 220 אל מרכז מלבורן. הסתובבנו בקניונים ובחנויות. באחד הקניונים שהיינו היו 5 קומות ובאחד 300 חנויות. נסענו בחשמלית ובאוטובוסים והיה כיף, אכלנו ארוחת ערב צהריים במסעדה שמסתבר שהמסעדה היא של מישהו מאירן! אבל היה ממש טעים.
מתגעגעת מאוד מאוד מאוד
שירי

4 תגובות:

  1. לא חרשתם כבר על כל אוסטרליה ?!
    תחזרו כבר ! עדי חופרת לי שהיא מתגעגעת אליכם ( ולא שאני לא מתגעגעת , אבל אני לא חופרת , וזה דבר נדיר , כי אני ילדה חופרת , הנה , עכשיו אני חופרת , ועכשיו אני מפסיקה לחפור . )
    עכשיו ראיתי את התמונות של התמרורים שיש שם זה נראה כאילו אתם מסתובבים בספארי לא בארץ ...
    אמרו שאחרי אוגוסט הימים יהיו חמים פחות - וזה לא נכון ! אבל אתם שם נהנים לכם בחורף , ואנחנו פה הופכים לאנשים צלויים .
    ורק שתדעו - מורות לאנגלית הם מרשעיות יש לנו איזה מרה מגעילה שאם מישו מדבר , אז היא מעמידה את כל הכיתה לחמש דקות וזה סבל , כי חצי כיתה באה מ ו'3 מצפרירים וכולם יודעים ש ו'3 היא כיתה חופרת (כמוני ) ושאנחנו עושים רעש .. אז חצי שיעור אנחנו בעמידה .
    טוב , עכשיו רציני - אני חופרת..
    בבי (:
    - עמית ♥ -

    השבמחק
  2. אתם יודעים מה חלמתי? שהייתי איפשהו בארץ. לפחות ככה זה היה בראש שלי. וראיתי תוכים מדהימים לפחות כמו אלו שראיתי בתמונות שלכם, או שדמיינתי שראיתי וחשבתי לכתוב לכם שגם בארץ יש תוכים כאלה מדהימים כמ שאתם רואים ואז דמיינתי לי תוך כדי חלום את התשובה של ספי שאומרת משהו כמו נו גם בארץ יש כאלה דברים ואנחו באנו עד אוסטרליה.. זהו. בכלל היו תוכים בתמונות שלכם? כי התעוררתי לא מזמן ועכשיו הכל מבולבל לי.אתמול הייתי בבנק כשרונן התקשר ולא כל כך יכולתי לדבר. רק רציתי למסור לכם שהכל עבר בשלום ושאתם תוכלו לראות את זה היום בחשבון.בסופ"ש אעזור לאמא לארוז ובטח תוך כדי נדבר אתכם, אז בי בינתיים ותשמרו טובטוב על אמא-סבתא. נשיקות וגעגועים
    אירית

    השבמחק
  3. החלק של החלמתי הסתתר על ידי הפרצוף שלי. נמאס לי. אני מוחקת ת'בלוג. אז שוב ההודעה הקודמת שלי התחילה ב- אתם יודעים מה חלמתי? סוף.

    השבמחק
  4. הורדתי ת'תמונה. מעניין איך יצא עכשיו..

    השבמחק