יום שישי, 17 בדצמבר 2010

מריחים את הסוף...

עבר הרבה זמן מאז העדכון האחרון של הבלוג ואנחנו הספקנו להיות בשבוע אחד בארבע מדינות ולעבור ארבע טיסות...
בשלושת הימים האחרונים בניו זילנד בילינו בקרייסטצ'רץ. ביום הראשון טיילנו בעיר ובגנים הבוטאניים המאוד יפים והמטופחים. למחרת נסענו לחצי האי בנקס ולאקרואה הנהדרת. הנסיעה לאקרואה מרהיבה ובכלל זהו מקום קטן ונחמד לטיול ביום שמשי.
ביום השלישי נפרדנו מלוסי בבוקר, והלכנו למרכז האנטרקטי ליד שדה התעופה. במרכז יש הרבה סרטים על אנטרקטיקה, אחד מהסרטים הוא D4, שבו יש סרט תלת מימד עם הרבה תזוזות כיסא והשפרצות מים, כל כך נהניתי מהסרט שראינו אותו פעמיים. נסענו גם ברכב אמפיבי שמטפס על גבעות ונכנס לשלולית בעומק 3 מטרים, שירי כל כך התלהבה מהנסיעה שהיא נסעה ברכב שלוש פעמים! יש במרכז גם חדר המדמה סערת שלג בטמפרטורה של מינוס 18 מעלות, לחדר נכנסו רק רונן והבנות אני ויתרתי. ראינו גם האכלת פינגווינים, והרבה מוצגים ומייצגים הקשורים לאנטרקטיקה. מאוד מומלץ למי שמגיע לקרייסטצ'רץ.
לסיכום ניו זילנד יש לי שתי מילים לומר, ארץ מדהימה! (הסיכום של רונן והבנות בהמשך)
ביום שלישי עזבנו את ניו זילנד בבוקר וטסנו לסידני. בילינו יום אחד בסידני בעיקר בקניות ובערב נסענו לבונדאי ביץ' לאכול בפעם האחרונה במסעדה האהובה עלינו. ולא עזבנו לפני שהצטיידנו בכמה פיתות לטיסה.
ביום רביעי בבוקר טסנו להונג קונג, הגענו אחר הצהריים למזג אוויר חורפי, כמעט כל בגדי החורף והמעילים כבר נשלחו לארץ בניו זילנד כדי שלא נצטרך לסחוב בטיסות הרבה תיקים, ופשוט קפאנו מקור. רונן ורז היו עייפים ונרדמו, שירי הודיעה לי שהיא רעבה! אז יצאנו, שירי ואני לטיימס סקוור (כמעט כמו ההוא בניו יורק רק יותר קטן עם מלא סינים), איפה סיימנו את הערב? ברור בפיצה האט!
למחרת ירד גשם והיה ממש קר, הסתובבנו בעיקר בקניונים וכאלה יש הרבה בהונג קונג. שוב מצאנו את עצמנו בקניות ,(זארה שלחה מכתב תודה לשירי ורז...) יצאנו בתשע בבוקר מהמלון וחזרנו בשמונה בערב עייפים וקפואים.
למחרת יצאה השמש והטיסה הייתה רק אחר הצהריים, אז נסענו לראות את הביג בודהה, אבל מה? כשהגענו ראינו שיש תור כל כך ארוך ועדיין היה כל כך קר, ויתרנו ומצאנו את עצמנו שוב מסתובבים בקניון אאוטלט. מזל שהקצבנו להונג קונג רק יומיים...
אחר הצהריים טסנו לבנגקוק ודווקא הטיסה הזאת החליטה לצאת באיחור של שעה, מה שהלחיץ אותנו כי היה סיכוי שנפסיד את הטיסה אחרי לצ'אנג מאי. למרות העיכוב הגענו בדקה התשעים לטיסה ונחתנו בצ'אנג מאי באחת עשרה בלילה. אנחנו נשארים עד יום חמישי בצ'אנג מאי ואחר כך טסים לפוקט.
כולנו מרגישים את הסוף, נשארו לנו עוד פחות משבועיים... והרגשות מעורבים מצד אחד כולנו מתים כבר לחזור ומצד שני אנחנו יודעים שנתגעגע לכל הכיף הזה.
נתראה בקרוב
ספי
******************************
אז מה היה לנו שם?
מפלים שופעים, אגמים בצבעים מרהיבים, נחלים בצבעים מדהימים, הרי געש, גבעות ירוקות ואין סופיות, פעילות וולקאנית ענפה, הרים מושלגים, יערות מהאגדות. מליוני כבשים, אלפי איילים, מאות אלפקות, פינגווינים, כלבי ים, אריות ים, דולפינים, אלבטרוסים.
ניו זילנד עלתה על כל הצפיות. בגן עדן היינו ועכשיו חזרה למציאות!
רונן
******************************
טוב, אנחנו סיימנו את הטיול ניו זילנד. אני מאוד אהבתי את הנוף בניו זילנד ואת האנשים הנחמדים. בניו זילנד לעומת אוסטרליה יש נסיעות קצרות ובאוסטרליה ארוכות מאוד. טסנו מניו זילנד לאוסטרליה ביום שלישי בשבע בבוקר ובשביל זה קמנו בשלוש בבוקר! הטיסה ארכה שלוש ורבע שעות ונחתנו בסידני. הפרש השעות בין ניו זילנד לאוסטרליה הוא שעתיים. עכשיו הרווחנו זמן, אבל כשטסנו מישראל רק הפסדנו זמן.
כמו שאמרתי בסיכום של אוסטרליה חשבתי שניו זילנד תהיה רק ירוק וירוק וירוק. ככה רוב האנשים מתארים אותה. אבל יש גם המון שלג, השתקפויות באגמים ונהרות. דונידין, קרייסטצ'רץ' ואוקלד היו נראות כמו ערים אבל כל שאר "הערים" היו רחוב וחצי בקושי.
יתרונות בניו זילנד – מים, טבע, כבשים, פרות, גם פיצה האט או פיצה דומינוס טעימה מאוד!, שלג קרחונים, אפילו קניונים יש בערים הגדולות, ופה באמת מה עוד אפשר לבקש? החסרונות בניו זילנד כמו שאמרתי באוסטרליה וגם עכשיו אני אגיד, האוכל. האוכל של הארץ חסר לי, המשפחה והחברים חסרים לי, והמיטה הנוחה, החדר שלי והפינה שלי חסרים לי. אבל בכל מקום תמיד יהיו חסרונות ויתרונות.
הייתי רוצה להביא מהארץ לניו זילנד את האוכל (כי האוכל הניו זילנדי לא משהו..) מניו זילנד לארץ הייתי רוצה להביא את האגמים והנחלים ואת הירוק שרואים בכל מקום.
מניו זילנד אני לא אשכח את החווה, ערמות הכבשים והפרות, את הנוף ואת טל ותום שפגשנו בקווינסטאון והיינו איתם אחר כך בטה אנאו עוד שלושה ימים.
מתגעגעת מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד
שירי
******************************
ניו זילנד היא ארץ יפה, ירוק, פרחים, הרים מושלגים, אגמים, השתקפויות שאבא התמכר לצלם אותם והרבה קטמנדו (חנות למטיילים יקרה ומצליחה). מניו זילנד הייתי רוצה להביא לארץ את כל הירוק המים והנוף של ההרים האין סופי. מישראל הייתי רוצה להביא לניו זילנד את האופנה של הבגדים (בניו זילנד אין אופנה משהו). הופתעתי מניו זילנד, אה... וגם נזכרתי גם אני רוצה להביא מניו זילנד את האנשים הנחמדים שעוזרים לא משנה מה, (כמו באוסטרליה).
בין הדברים שהכי אהבתי בניו זילנד זה ההרים המושלגים והקרחונים העצומים. אם היו אומרים לי להישאר בניו זילנד עוד כמה חודשים לא הייתי מסכימה בגלל שחודשיים זה מספיק בשביל ניו זילנד ואפשר לראות די הרבה בחודשיים. אנחנו בסוף הטיול ואנחנו תכף חוזרים שירי ואני כבר מחכות לתאילנד, לבריכות שחייה ולרכוב על פילים.
מתגעגעת
רז

10 תגובות:

  1. עמית D: עוד 8 ימיייייייייייייייייים ! XDיום חמישי, דצמבר 23, 2010

    יאאאאאאאאו , איזה באסה לכם ללכת ):
    אבלללללללללללללל -
    עוד 8 ימים אתם חוזריייייייייייייייייייייייייייים ! D:
    קולולולולוללולולולולולולולולולולוללולולולו סופסוף ! D:
    אבל באמת - באסה לכם ללכת , אבל עוד שבוע ויום אתם חוזרים ! D:
    וואי חפרתי על זה D:
    ואין לי מה לכתוב D:
    אז אני יגיד משו לא קשור :
    המחנכת שלי , בדרך כלל עם גולגול אמורה כזה שבקושי רואים לה את השיער , ושישי שעבר פווווווווווווף !
    היא באה עם אפרו ! XD
    זה היה הדבר הכי הזוי בעוווולם !D:
    שתחזרו , אני יכפור לשיריי ורז על כלכלכלכלכל הדברים שקרו פה בחצי שנה שלא הייתם פה D:
    שירי ורז - תתכוננו בובות D:
    כי חצי שנה לא שמעתם אותי מדברת כל כך הרבה D:
    אז תתכוננו D:
    טוב ,
    עכשיו באמת ביי XD
    ביי D:

    השבמחק
  2. היי לכם, אכן המון זמן לא עדכנתם את הבלוג וכבר עכשיו אין לי מושג איך זה יהיה בלי לחפש עדכונים שלכם אחרי שתחזרו, לדעתי תמשיכו לעדכן את הבלוג גם בארץ..גם אנחנו מריחים את הסוף ולי באופן אישי כמובן לצד השמחה שאתם חוזרים כי באמת התגעגענו מאוד, קצת עצוב כי באיזשהוא מקום כמו שכתבתי לכם לא אחת, הצלחתם לגרום לי להרגיש עם התיאורים והתמונות המדהימות חלק מהטיול שלכם..(יחי ההבדל הקטן.. קמתי כל בוקר לעבודה..)שירי ורז - תיכף יומולדת.. אתן בנות אחת עשרה!! את טיול בנות המצווה נתכנן ביחד עם עדי, טוב? זהו, עוד שבוע בדיוק אתם חוזרים, אני מניחה שיהיו עוד עדכונים לבלוג , סיכום תאילנד וכד' אז עוד נתכתב.. תמשיכו להנות, בשבוע אפשר לראות עוד המון דברים. אוהבת אתכם המון, גליה

    השבמחק
  3. היום יום הולדת, היום יום הולדת!!! שירי ורז - מזל טוב!!! אתן בנות אחת עשרה היום ואני בטוחה שאתן חוגגות שם כמו שלא חגגתן מעולם! מאחלת לכן אושר, שמחה, בריאות והתאקלמות נעימה בחזרה.
    אוהבת אתכן הכי בעולם, גליה

    השבמחק
  4. עדי שממשיכה להתחרפן מגעגועים..D:יום שלישי, דצמבר 28, 2010

    היי!! אני מצטערת שלא הגבתי לכם הרבה זמן.. אתם לא יודעים כמה אני מתגעגעת!! עוד 3 ימים!! אני כבר מדמיינת איך אני אקפוץ עליכם כשחזרו (מחיבוקים כן?) אני מתגעגעת הכי בעולם וכמו שעמית אמרה כן,גם אני אחפור לכם הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה כי קרו כלכך הרבה דברים שלא הייתם פה.. כל הילדים בכיתה שלי מכירים אתכם יודעים שאתם בחו"ל ושעוד 3 ימים תחזרו :) אני ממספרת את הימים ביומן וכתבתי בענק ביום שאתם חוזרים- ספי רונן שירי ורז חוזרים!!!! עם מיליון סימני קריאה !! שירי ורז ,מזל טוב מזל טוב מזל טוב מזל טוב ! ליום הולדתכן ה-11 המון שמחה אושר ובריאות !! שתחזרו מהר לשגרה ותמשיכו להנות גם בארץ כמו שנהניתם באוסטרליה ניו זילנד הונג קונג וכל המקומות שהייתם ותיהיו! מתגעגעת אליכם הכי בעולם , יום הולדת שמח!! בטח אתם מבואסים לחזור לארץ אחרי הרפתקה כזו ארוכה ומטורפת! אני בטוחה שהיה לכם הכי כיף בעולם ושלא תשכחו את הטיול הזה הרבה זמן.. וואי כתבתי הרבה היום.. מתגעגעת הכי בעולם ויום הולדת שמח הכי הכי ,באהבה וגעגועים עצומים עצומים עצומים ממני עדי

    השבמחק
  5. עמית D: עוד יומיייייייייים !יום רביעי, דצמבר 29, 2010

    עוווד יומייייייים ! XDDDDDDD

    השבמחק
  6. היי,אני נורא נורא מצטערת אבל אני לא אבוא לשדה תעופה אליכם... בגלל שבבצפר יש לי שיעורי שחייה וביום חמישי אני הולכת לבריכה וזה יוצא בדיוק בזמן שאתם חוזרים ואם זה היה יום רגיל ברור שהייתי מותרת על הבריכה אבל מחר זה שיעור אחרון של הבריכה ומקבלים תעודות ועוד כל מיני דברים אז אני לא רוצה לפספס.. אני נורא נורא נורא נורא נורא נורא מצטערת שאני לא אראה אתכן מחר ואני מתה לראות אותכם!! אבל לא נורא אני מאוד מקווה שאתם תבואו לסבתא ביום שישי ואז נראה אחת את השנייה D: אני מצטערת מתגעגעת ואוהבת הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי בעולם..♥♥♥ עדי

    השבמחק
  7. עמית D: מחחחחר !!! XDיום חמישי, דצמבר 30, 2010

    מחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחרררררר !!!!!! XDDDDDD

    השבמחק
  8. רז היקרה נהניתי לקרוא את כל מה שכתבת. בכל אופן אני מאוד שמחה שחזרת אלינו.
    שיר

    השבמחק
  9. ממש כיף לקרוא את כל הפוסטים עם הטיולים המדהימים שעשיתם

    השבמחק