יום שני, 18 באוקטובר 2010

אוקלנד, אורווה, וואיוורה ווורקוורת'

הגענו לניו זילנד ביום שישי בצהריים, כבר בשדה התעופה קיבלנו את לוסי (על שם הבלונדינית שמצוירת על הקמפרוואן שלנו בניו זילנד). לוסי יפיפייה אבל ללא תאי אחסון כלל, מה שגרם לנו להישאר עם פעורי פה, מה לעזאזל עושים עם כל התיקים שלנו (חמישה תיקים גדולים ועוד ארבעה תיקים קטנים)?? בקיצור היינו בהלם. למרות זאת הסתדרנו מצוין בלילה, אנחנו ישנו במיטה בתוך לוסי והבנות ישנו בפנטהאוז (הגג של לוסי מתרומם ושם יש מיטה נוספת, תסתכלו על התמונות).
למחרת כבר התארגנו על טלפון, אינטרנט, נכנסנו לחנות קטמנדו שהיו בה הנחות היסטריות וכמובן שאין כמו שופניג טוב כדי לשפר את מצב הרוח, אז קנינו קצת בגדים חמים ואוהל כדי לשים את כל הציוד כשאנחנו חונים בלילה (זו עצה שקיבלנו מאיזה גרמני בלילה הקודם ואנחנו ממש מברכים עליה).
אוקלנד די משעממת, ואין בה מה לעשות אז החלטנו להתחיל את הטיול ולנסוע לכיוון הצפון, המקום הראשון שהגענו אליו היה אורווה (השמות פה זה סיוט אחד גדול, אנחנו בקושי מצלחים לבטא אותם), חנינו בפארק קרוונים מקסים על חוף הים, הבנות אספו צדפים ואנחנו ישבנו לתכנן את הימים הקרובים של הטיול. צפונית לפארק, בוואיוורה (בערך 6 ק"מ) יש מעיינות חמים, ספא ומגלשות מים, ומסתבר שבגלל שחנינו בפארק באורווה יש לנו 60 אחוז הנחה, אז כמובן שנסענו למעיינות החמים, הבריכות שם היו ממש אבל ממש חמות. מזג האוויר פה משוגע לגמרי, גשם, שמש, רוח ועוד פעם גשם, אחר כך שמש בקיצור די באלגן, אז שחינו בבריכות חמות עם גשם וגם שמש (רונן ורז ממש נהנו מהצירוף המוזר הזה), מזל שחלקן היו מקורות...
נסענו משם עוד קצת צפונה ועצרנו להכין ארוחת בוקר-צהריים בפארק וונדרהולם שכולו טובל בירוק, אין מה לעשות אנחנו רק שלושה ימים בניו זילנד ועדיין מתלהבים מכל הירוק מסביב. המשכנו לראות את הכפר פוהוי, ומשם נסענו בדרך נופית מהממת שכמובן כולה טבולה בירוק ומלאת כבשים עד לוורקוורת'. נכנסו לפארק עצי הקאורי פרי, וראינו עץ קאורי בן שמונה מאות שנים וגם כמה מוצגים של המוזיאון שהיו בחוץ, כמו בית כלא ישן, מחנה צבאי ישן, וכמובן משתלה בקנייה עצמית (קח עציץ ושים כסף בקופסא, שרות עצמי) מעניין אם בארץ עסק כזה היה עובד?
נסענו לשיפוורלד וחנינו בפארק קרוונים מקסים וקטן, בכניסה ראינו מלא כבשים וורודות, מסתבר שזהו גימיק של בעלי המקום למשוך אנשים (כמובן שהגימיק עובד מצוין). גם אנחנו צילמנו אותן ללא הפסקה. אז שימו לב התמונות שלנו לא עוברות פוטושופ כל הירוק והורוד אמיתי לחלוטין.
מתגעגעים מאוד כולם פה
לילה טוב
ספי

5 תגובות:

  1. איזה כיף שעידכנתם! היו כמה פלשבקים מאוסטרליה בתמונות האחרונות אבל אין ספק שהגעתם לעולם אחר ממה שהיה לכם עד עכשיו באוסטרליה. השמות נשמעים באמת קצת מוזרים..זה לא נחשב להתעללות בבעלי חיים לצבוע כבשים?? פה הכל בסדר.רגיל כזה. קוג'י עדיין מחפש עבודה,בינתיים עושה כל מני חלטורות מזדמנות. אם יצא לכם תסתכלו בדף שלי בפיססבוק, יש שם את הפרסמות האחרונה שהוא השתתף בה. לא בדיוק פרסומת, מעין פרומו לפתיחת העונה של מכבי תל אביב בכדורסל.
    אמא חזרה לחיים פה בפולגז לגמרי. עבודה, נכדים משפחה. מקווה שתמשיכו להנות ושתתרגלו מהר ללוסיה(כבר המצאתי לה שם חיבה).איך הסתדרתם עם הציוד בסוף? ולא נראה שיש איפה לבשל..איך אתם מסתדרים?
    נשיקות
    אירית

    השבמחק
  2. עמית שמאוד מאוווד מקנאה בכם שאתם טסים לניו זילנד D:יום שלישי, אוקטובר 19, 2010

    כבשים ורודות ?
    גדוווווווווווווווווווווווווווווווווווול !
    אמא - אם את רואה את זה - אז בא לי חמוס מחמד D: ( עפרי -מאיר- הכניסה לי את הרעיון הזה לראש והגעתי למסקנה שחמוס - זה דבר חמודי D: )
    כל כך כיייף לכם שאתם בניו זילנד D: אני גם רווווצה !
    אני אמרתי לאמא שאני רוצה לעשות טיול בת מצווה לניו זילנד , אבל היא אמרה שזה מקום לא בישבילי .. מה לא בשבילי ?! זה הכלל י ר ו ק !
    טוב , תמשיכו להינות שם D:
    וזהו D:

    השבמחק
  3. ערב טוב כולם
    איזה יופי, כמה ירוק - הלוואי עלינו טיפה מהרוגע שנראה שיש שם, בית קטן בערבה אכן קטן בהשוואה לזה..אתם נראים כמו פרסומת לחיים אחרים..לעומת זאת אצלנו הכל אותו דבר: אין גשם, החום המטורף חזר, פקקים באיילון ובכביש החוף קשים מאי פעם, עבודה וכו', הנפש והגוף חייבים חופש!! אמנם השבוע טס וסופ"ש מגיע ממש מהר, אבל טיפה אחרי סופ"ש מתחיל עוד שבוע.. אני ממש דיכאונית היום! לא כיף איתי! יקיריי תהנו ותנצלו כל שניה בטיול המדהים שלכם, כל מי שנכנס לבלוג מתלהב ומקנא גם..
    אוהב אתכם, גליה

    השבמחק
  4. הי לכם. אני מסתכלת בתמונות של הוואן פעם ועוד פעם ולא מצליחה להבין, מי בדיוק נכנס שם ? מה בדיוק נכנס שם? יש שם שירותים, מטבח? הבנות בעליית גג בלי חלון? הכניסה ל"חדר" השינה למעלה היא מחוץ לוואן? הקיצר כמו שאתם מבינים נושא הוואן מטריד אותי......מעבר לזה הירוקקקקקקקקקקק האנסופי הזה פשוט מדהים. נראה לי (או שאני טועה ) שייקח לכם כמו ימים לעשות סוויץ' מאוסטרליה ולהתרגל לניו זילנד לנופים האחרים ולתנאים האחרים. או שבעצם לנו (אולי רק לי) הקוראים הנאמנים ייקח כמה ימים להתרגל לניו זילנד אחרי אוסטרליה. כבשים וורודות? זה לא נושא לצער בעלי חיים ? מצד שני החודש זה חודש המודעות לסרטן השד והצבע הוורוד הוא הסמל, אז אולי לכבוד ? סתתתתםםםם. תמשיכו לכתוב. אוהבת. גלית

    השבמחק
  5. היי שירי ורז ,
    התמונות מדימהות במיוחד הכבשים הורודות מגניב !
    אני וגיא מאוד מתגעגעות .
    המשיכו להנות ולספר לנו על החוויות שאתן עוברות .
    ביי ביי ודש חמה מאיתנו : תאי וגיא רובין פרץ .

    השבמחק