יום שלישי, 12 באוקטובר 2010

סידני וסבתא חוזרת לארץ...

ביום שישי בבוקר עזבנו את ההרים הכחולים הנפלאים לכיוון סידני. בדרך עצרנו באצטדיון שהיה חלק מהאולימפיאדה בסידני שם ערכו תחרות קיאקים הפארק היה יפה מאוד, ירוק מאוד, הרבה ברווזים ושייטים שהתאמנו בקיאקים.
הגענו לסידני בשעות אחר הצהריים רונן וספי הלכו להחזיר את המוטורהום ואני והבנות עלינו למלון לנוח.
בבוקר המחרת נסענו לבניין האופרה, איזה כיף! בניין האופרה ממוקם בנמל סידני והוא בנוי ממספר מבנים הנראים כצדפות המשולבות זו בזו. הבניין מאוד מרשים. לקחנו סיור מודרך בתוך בניין האופרה, ביקרנו בשלושה אולמות כולם מאוד יפים ומרשימים, האולם היפה ביותר הוא ללא ספק אולם הקונצרטים שממש עשה חשק לשבת ולשמוע קונצרט. התפאורה בכל הבמות מאוד מוחשית ואמיתית מאוד מושקעת ומשכנעת.
בסיום הסיור הלכנו לגנים הבוטניים הירוקים ורחבי הידיים אפילו זכינו לראות חתן וכלה שערכו את חתונתם באחד הגנים. עלינו לתצפית מרהיבה על הנמל עם המון מפרצים, אוניות, סירות מפרש והכל על רקע בניין האופרה, פשוט יפה.
לסיום הלכנו לרובע העתיק של סידני הוא הרוקס שם היינו בשוק שנערך בכל יום שבת וראשון, שוק מרשים אבל מאוד יקר.
לאחר מנוחה בבית קפה התחלנו לצעוד לכיוון בית המלון לכל אורך רחוב ג'ורג' הגענו למלון עייפים אך מרוצים מאוד.
ביום ראשון נסענו לחופים הדרומיים של סידני, שם עשינו מסלול לאורך הצוקים מחוף קוג'י עד לחוף בונדאי, כשישה ק"מ. הגענו לבונדאי והתיישבנו במסעדה ישראלית, סוף סוף אחרי חודש באוסטרליה אכלתי משהו טעים במסעדה. יצאנו מהמסעדה ונכנסנו למסעדה ישראלית נוספת שם קנינו פלאפל ופיתות לארוחת הערב. לאחר מכן נכנסנו למכולת של ישראלי לשעבר ואז הבנות חגגו, היו שם הרבה מוצרים מהארץ וכמובן שקנינו כריות של תלמה, שוקולד פרה, קליק ובעיקר ממתקים. נחנו כשעתיים ושוב יצאנו למקום בשם דארלינג הארבור שהוא מפרץ ססגוני שמסביבו בנויות מאות מסעדות ואטרקציות.
ביום שני נסענו במעבורת למנלי שהוא פרבר של סידני, טיילנו קצת, שתינו קפה במקס ברנר (זהו סניף של מקס ברנר שחגג 10 שנים במנלי), מזג האוויר לא האיר את פניו לכן חזרנו בשעות הצהריים. הלכנו למצפה הכוכבים כי משם יש תצפית נהדרת על החלק המערבי של נמל סידני, משם הלכנו על גשר הנמל כדי לראות את הנוף המדהים של החלק המזרחי של נמל סידני.
היום הספקנו קצת לטייל, היינו בהייד פארק, בכנסיית מרי הקדושה ואפילו עשינו סיור בבית הכנסת הגדול, טיילנו עוד קצת במרכז העיר וחזרנו לחדר לנוח לפני הנסיעה לשדה התעופה.
השהות באוסטרליה הייתה נפלאה הן בזכות הארץ המדהימה והן בזכות היחס הנפלא והאוהב שקיבלתי מהמשפחה הנהדרת שלי. אני מודה מקרב לב.
אני כרגע בשדה התעופה, טסה חזרה לארץ.
נתראה בקרוב.
רחל

5 תגובות:

  1. ווווווווהוווווו! סופסוף סבתא חוזרת לישראל ! D:
    כל יום שיש אנחנו אוכלים אותו דבר : עוף ותפוחי אדמה , ואני לא אומרת את זה כדי להישמע מסכנה , אבא מתלהב מעוף כל פעם מחדש ועושה אותו שוב .. D:
    סבתא - עדי ואני לא נבוא עם אמא ואירית לשדה תעופה , בגלל שלי יש יום אחרי מבחן גדול בחשבון , ואם אני לא הולכת אז גם עדי .. אז סליייייייייחה ♥
    ובאמת יש חנויות בחו"ל עם מוצרים בישראל ?
    גדוווווווווווווווווווווול D:
    טוב , אין לי מה לכתוב יותר , אנחנו פה מחכים לך שתחזרי וזהו , ביי ♥

    השבמחק
  2. סבתא-אמא אמרה שיש תקלות במטוס ואת עדיין באוסטרליה למאות שהיית אמורה להיות עכשיו על מטוס.. הכל בסדר..? אנחנו מתגעגעים נורא נורא נורא ומחכים לך.. מלפני שבועיים התחלתי לספור ימים מתי שתחזרי... עשיתי מבחן בחשבון היום היה מה זה קל.. איזה באסה שאני ועמית לא באות לשדה תעופה.. אבל נראה אותך יום אחרי אז סבבה עמית צודקת החנות הישראלית זה באמת גדוווווווווווווווול D: אז אנחנו מחכים פה.. מתגעגעת ,עדי

    השבמחק
  3. עוד פעם עדי לישהיום רביעי, אוקטובר 13, 2010

    סליחה כתבתי למאות במקום למרות

    השבמחק
  4. נראה שלאמא ממש קשה הפרידה מאוסטרליה והיא החליטה להישאר עוד קצת.. אני מקווה שהכל יסתדר ושהיא תגיע כבר, כולם מתגעגעים המון. עוד אני מקווה שקצב עדכון הבלוג והתמונות המדימות שלכם ימשיכו בניו זילנד באותה תדירות כמו באוסטרליה, כמו שכבר אמרתי פעם, זה מרגיש כאילו אנחנו קצת שם...ערן לאחרונה שואל עליכם יותר מתמיד בעיקר עליך, רונן.. (בנות יקרות, אל תעלבו..)הוא לא מבין איך זה שטיול יכול להיות כל כל ארוך.. תמשיכו להנות יקיריי, טיסה נעימה לניו זילנד וחוויות נפלאות לפחות כמו אלה באוסטרליה. אוהבת אתכם, גליה

    השבמחק
  5. שירי ? יש לך גם סווצ'ר של אקליפס או שאני מדמיינת ?
    אם כן - אז באמת בא לך להרוג אותי ! D:
    ורק עכשיו ראיתי את התמונו האחרונות שהעליתם , משרדים של אפל שולטיייייים ! D: יאי , בא לי אייפון 4 ( אהמ אמא אהמ ) אבל , אין מצב שיקנו לי וזה יהיה עצווווווווביק ): 

    השבמחק