יום חמישי, 19 באוגוסט 2010

קאקאדו

אכן הגענו סופסופ לקאקאדו...
הפארק קצת איכזב בגלל כמה סיבות: הגענו אליו אחרי פארק ליצ'פילד שהיה מהמם (יש בו הרבה מים מפלים ובריכות), הסיבה השניה כי היינו בלי רכב 4X4 מה שגרם לנו לוותר על כמה מקומות בפארק שכנראה מאוד יפים אבל לנו לא הייתה גישה אליהם (השכרת רכב 4X4 כרוכה בעלות מאוד גבוהה אז ויתרנו), דבר נוסף כל כך הרבה פרסומים יש על הפארק שרמת הצפייה הייתה מאוד גבוהה, תוסיפו על זה את החום הכבד ששרר שם פלוס יתושים וזבובים מעצבנים בטירוף והנה קיבלתם את הסיבות לאכזבתנו.
אבל מה שהציל את הכול היה השייט של ה-yellow water, שייט מדהים! לקחנו את השייט הראשון בבוקר ב6 ורבע למשך שעתיים, (אני בטעות כיוונתי את השעון לחמש בבוקר במקום לחמש וחצי, התעוררנו כולנו מוקדם קצת בטעות) השייט היה נהדר ראינו עשרות סוגי ציפורים שמתעוררות בבוקר, סוסי פרא, בפאלו (מרחוק) ברווזים וכמובן תנינים... אז אם מישהו מתכנן ללכת לקאקדו לא לוותר על השייט!
היום אנחנו מתחילים לרדת למטה, כלומר לחצות את היבשת ומשם לסידני כדי להגיע ב-7 בספטמבר לאסוף את סבתא רחל. מה שאומר נסיעה ארוכה מאוד של אלפי קילומטרים עם הרבה מקומות ללא תקשורת של אינטרנט או טלפון.
להתראות
ספי
********************************************************************************

הגענו לקאקדו לפני שלושה ימים. הלכנו לאינפורמיישן סנטר (מרכז מידע) וממש השקיעו שם, הלכנו בתוך חדרים שיש שם דברים כמו שיש בקאקדו והיו שם גם עטלפים לא אמיתיים אבל הם צייצו כמו עטלפים אמיתיים. אחרי זה הלכנו לאכול גלידה אני אכלתי מגנום לבן, רז אכלה מגנום כרמל ואמא ואבא אכלו משתינו.
התחלנו בטיול שרואים שם ציורים שהאבוריג'נים ציירו לפני אלפי שנים וגם לפני מאות שנים. היו שם מלא זבובים ויתושים וזה היה כזה מעצבן והיה חם והטמפרטורה הייתה 41 מעלות! אחרי זה הלכנו לעוד שני טרקים. ולמחרת בבוקר עשינו גם כמה טרקים והלכנו לבריכה.
היום התעוררנו בחמש בבוקר בגלל שנסענו בסירה לראות את הזריחה וזה ממש יפה ואחרי זה הייתה ארוחת בוקר. היו מלא ציפורים, ברווזים, תנינים, סוסי פרא ועוד כל מני ערבובים של חיות. בארוחה היו מלא דברים וחלקם מתאימים לארוחת צהריים כמו, שעועית נקניקיות ועוד כל מיני דברים. אחרי ארוחת הבוקר ישר נסענו חזרה לקתרין בשביל להתחיל לרדת למטה לקחת את סבתא מסידני. לקראת סוף הנסיעה הגענו למפל עם בריכה ענקית ואני, רז ואבא שחינו לקצה השני וחזרנו ממנו. זה היה ממש מעייף ובאמצע החזרה אני ורז פחדנו שיש שם תנינים כי יש שלט אזהרה ובכל חור באוסטרליה שיש שם מים, יש תנינים. אבא הסביר לנו שרק בעונה הרטובה יש כאן תנינים ואנחנו בעונה היבשה, והאורך של הבריכה הענקית הזאת קטנה בשביל תנינים.
המשכנו לנסוע לקתרין. כשהגענו אני ורז הלכנו ישר לבריכה ואני ורז הכרנו איזו ילדה צרפתייה שהיא בערך בגיל שלנו ואחותה שהיא גדולה מאיתנו ואחותה הקטנה שקטנה מאיתנו. היה קצת בעיה לדבר ביחד בגלל ששלושתנו לא יודעות טוב כל כך אנגלית.
בסך הכל היו ימים טובים וגם לא טובים בגלל היתושים והזבובים הרבים.
אוהבת ומתגעגעת
שירי
*****************************************************************************
לפני שלושה ימים הגענו לקאקאדו.עשינו בקאקאדו הרבה טרקים.
הראשון שעשינו היה באוביר הוא היה טרק של שני ק"מ או ק"מ וחצי הלכנו לאורך שביל ראינו מלא ציפורי קאקאדו וקנגרו אחד. בדרך עברנו "בגלריות אומנות" (מערות וסלעים שעליהם ציורים) וגם עברנו דרך מקומות מחבוא ובתים של האבוריג'נים של פעם. הציורים על המערות לא היו משהו אפילו אני מציירת יותר יפה מהאנשים שהם ציירו. ציירו גם את הציור שיש עליו אגדה שהאישה הכי חזקה שהאבוריג'נים האמינו בה שהיא יכולה לעשות עופות וברקים ועוד כל מני שטויות שלהם, הרוח שלה ציירה אתת הציור שקוראים לו נחש הקשת בענן.
הטרק הבא היה גם באוביר בטרק לא היה משהו מיוחד חוץ מעטלפים שהיו על העצים, ליד הטרק זרם נהר, יותר נכון עמדה ביצה שבעונה הרטובה (חורף) יש תנינים. המשכנו לטרק הבא בו היה ממש חם ולח וגם מלא זבובים ויתושים עברנו דרך סלעים שלא ממש הסתכלתי עליהם, בסיום הטרק הבנו שמשהו לא בסדר הוא היה אמור להיות שעתיים ואנחנו סיימנו אותו בחצי שעה הבנו שקיצרנו את הטרק בלי לשים לב אני אבא ושיר מאוד שמחנו אמא התאכזבה.
נסענו לפארק קראוונים היינו בבריכה גדולה עם מפל וסיימנו את היום, גם אתמול עשינו טרקים אבל פחות, הם היו בעליות נוראיות ושוב ראינו ציורי סלע.
חזרנו לפארק, אבא יצא לטרק נוסף לבד ואני אמא ושירי הלכנו לבריכה, קצת לפני הערב נסענו לראות את השקיעה, פגשנו זוג ישראלים שבא לירח דבש, טיילנו על הגשר שהיה על המים וחזרנו לפארק.
בערב הלכנו לישון מוקדם כי אנחנו צריכים לקום מוקדם מאוד בבוקר לשיט של ה-yellow water. התעוררנו בחמש בבוקר התארגנו וחיכינו בתחנה שיבואו לאסוף אותנו, היה חושך כאילו אמצע הלילה. הגענו ראשונים אחרינו באו עוד כמה אנשים וכולנו נסענו לשיט של ה-yellow water. עלינו על הספינה וראינו נוף יפה מאוד וגם חיות ממש מדהימות ויפות, תנינים, ברווזים מכל מני סוגים, דינגו, באפלו ג'בירו (ציפור ענקית) ציפורים קטנות וצבעוניות פרחים וזריחה מהממת.
חזרנו לפארק אכלנו ארוחת בוקר שהגיעה עם השייט נסענו לבריכה טבעית, הלכנו לקניות וחזרנו לביג פור. ועכשיו אני כותבת לכם.
כמה דברים לקוראים:
לאירית ולקוג'י- יש כאן הרבה יפנים!!!
לעדי- את כבר כותבת מקצועי .(ורוד ורוד ורוד)
לעמית –תתחילי לכתוב, מה פרשת?
לסבתא- עשינו לוח שנה מתי את באה ואנחנו מסמנים כל יום X ב-7 את כאן
למיה דהאן אם תראי את חנה תגידי לה שפגשנו צרפתים מפאריז.