יום ראשון, 8 באוגוסט 2010

האאוטבק, הרודיאו והטריטוריה הצפונית

יצאנו לכיוון מרכז אוסטרליה, מה שנקרא האאוטבק, היו הרבה חששות מהנסיעה הארוכה, הצטיידנו במים, דלק ואוכל ויצאנו לדרך... נסענו מאות קילומטרים, בדרך ראינו הרבה גוויות של קנגרואים שנדרסו בלילה, בנתיים אנחנו רואים בעיקר קנגרואים מתים יותר מקנגורואים חיים.
הגענו למאונט אייזה שזו אחת הערים הגדולות באאוטבק באופן מפתיע נחתנו ישר לפסטיבל הרודיאו השנתי שלהם, ככה שבילינו יום שלם בחגיגות הרודיאו יחד עם האוסטרלים. הבנות קנו כובעים מתאימים לאירוע, וצפינו בתחרויות מוזרות עם סוסים ושוורים ובטח תלתן את היית ממש מאושרת שם לראות כל כך הרבה סוסים...
באמצע היום קפצנו לאגם מדהים בשם מונדורה, שם ראינו הרבה טווסים, ציפורים ותרנגולים... הוצאנו את הלחם הישן והבנו האכילו אותן וכמו שתיארת את המריבות של השחפים מילן, גם פה היו קטטות לא קטנות.
היום המשכנו בנסיעה ועברנו מקווינסלנד לטריטוריה הצפונית, רונן נוהג רוב הדרך, לי הספיקה נסיעה קצרה אחת על סרוליק, רונן היה כל כך לחוץ מהנהיגה שלי שהוא מעדיף לנהוג, כך שאני אחראית על הרדיו והניווט (כאילו שיש מה לנווט בכביש ישר באורך 800 קילומטר).
לכל החוזרים מהולנד (ויש הרבה כאלה) התגעגענו מאוד לתגובות שלכם, בטוחים שעשיתם כיף חיים..
נשיקות
ספי
**************************************************************************
היי לכל מי שקורא בבלוג
שלשום נסענו שבע וחצי שעות! זה היה כל כך מעצבן! העברנו את הזמן בשירים, ספרים ולישון (אני ורז ישנו למעלה במיטה שלנו) כשהגענו לפארק קרוונים המשכנו, אני ורז, את הפרויקט שלנו והחלטנו שנהפוך אותו לתלת מימד, אבל רק חלק מהדברים. אנחנו מציירות מלא חיות, גוזרות אותן ומדביקות אותן על רקע מסוים. מה שנעשה בתלת ממימד זה: מכרה קריסטלים, מכרה יהלומים, ומכרה זהב. נראה לכולם את הפרויקט שנגיע לארץ (אם לא יקרה לזה כלום) שנגמור נעלה תמונות בבלוג.
טוב שכחתי, לפני שהגענו לפארק קרוונים הלכנו לעיר הסתובבנו והסתובבנו ומצאנו מוזיאון כזה למה שהיה שם פעם (פעם חיפשו שם זהב כי היה שם זהב..) היה ממש משעמם בעיקר בגלל שאני ורז בקושי מבינות שם משהו... לפני שהלכנו קנינו כל אחת בקבוק עם מלא פרורים של זהב.
בערב דיברתי עם חברות בפייסבוק, ואז (זה היה דיי מוזר) בא איש ודפק על הדלת והתחיל לדבר איתנו. יש לו כלבה ממש חמודה וקראים לה מטילדה והיא מאולפת והכינוי שלה הוא טילי. לאיש קוראים זיגפריד אבל הוא אמר שאפשר לקרוא לו זיגי. הוא דיי זקן. הוא יכול להיות סבא. אני חושבת שהוא כן. אחרי זה הוא הלך וחזר בלי הכלבה שלו והוא הראה לנו תמונות והשאיר לנו את הכתובת שלו ואמר כשתגיעו לישראל תכתבו לי, הוא מאוד נחמד. כשאומרים לכלבה לשבת היא יושבת (הכול באנגלית),לרוץ-רצה. ללכת לקום ולהגיד שלום-היא קופצת עליך ומלקקת אותך בפנים או בידיים.
בקשה קטנה: בפרויקט שלנו אנחנו עושות מלא חיות ואם אתם חושבים על חיות תכתבו אותן ואנחנו ננסה לצייר.
מתגעגעת ואוהבת
שירי
************************************************************************

היי כולם ,
אתמול הלכנו לרודאו אתם בטח לא יודעים מה זה רודאו אז תמשיכו לקרוא ואני אספר לכם, זה סוג של ספורט דיי דבילי מפני שאפשר להיפצע ואפילו להיהרג מזה, רוכבים על שוורים או על סוסים לא מאולפים ביד אחת ועד שהשוורים והסוסים לא מפילים אותך הם לא נרגעים או שהם ממשיכים להשתולל אבל פחות.(דרך אגב היה מתקן כזה בגן שמואל של שור מסתובב).
יצאנו מהחניון שהיינו בו וחנינו בחניה של הרודאו בבוקר . ברודאו לא רואים רק את הספורט אלא גם דוכנים ומתקנים כמו בלונה פארק זה כמו יום עצמאות משוכלל ברמות.
אבא הלך לראות מה קורה ברודאו ואנחנו נשארנו בבית להתארגן עם אמא. כשאבא חזר הוא הביא איתו תיק שהוא אמר שכל אחד מקבל בכניסה בתיק היו מלא חוברות עם הסברים על הרודאו ומדבקה שכתוב בה I love rodeo אכלנו ארוחת בוקר ונכנסנו לחגיגות הרודאו. הרודאו היה רק בתחילת הכנתו אבל היו הופעות על סוסים וקצת רודאו. חזרנו לסרוליק כי היה משעמם מפני שמתחיל כל הבלאגן בשעות אחר הצהריים ועד הלילה. הרודאו נמשך שלושה ימים .
אז נסענו לאגם ואני ושירי היינו מרוגזות אז לא היה לנו חשק לכלום ולכן עשינו פרצוף ואבא שלח אותנו לאוטו. אבל לפני כן הצטלמנו על רקע האאוטבק שזה המדבר שלהם כמו הנגב שלנו. כשאמא ואבא חזרו לאוטו שאלו אותנו אם אנחנו רוצות לשחק כדורסל אז אמרתי שכן ושירי לא ענתה. חנינו ליד מגרש הכדורסל היה שם דשא והרבה טווסים משוחררים לא זכינו לפריסת כנף של הטווס אבל להמון תשומת לב ולהמון קקי של טווסים לא עלינו כמובן אבל לידנו ממש. אני ושירי הלכנו מדי פעם כדי להביא לחם להאכיל אותנו כשהלכנו הם הלכו אחרינו וגם כשרצנו הם רצו אחרינו.
נחנו קצת ואז הלכנו לשחק כדורסל שירי אבא ואני, אמא חזרה לסרוליק. אחרי שסיימנו לשחק אבא החליט שנעשה פיקניק ואז ראיתי קקי של ציפור על השולחן ואמרתי לאבא "איכס זה מגעיל" הוא אמר מה את רוצה? והוא נגע בקקי כי חשב שזה קקי יבש ואז נמרח עליו קקי והוא אמר איכס!!! אני ושירי התפוצצנו מצחוק, הלכנו להגיד לאמא על התוכניות של הפיקניק הכנו אוכל ונתנו לטווסים את השאריות.
חזרנו לרודאו עליתי למתקן שעושה סחרחורת נוראית, ספינה של פיראטים אבל בלי הסמל של הפיראטים. אחר כך התחיל להיות קר אז הלכנו לסרוליק להביא מעילים חזרנו לתהלוכה של הרודאו ואז ראינו שור ענק שנשרף עם לייזרים מעליו נכנסנו לראות עוד קצת רודאו והפעם על שוורים שזה נראה לי יותר מסוכן. קנינו משהו לאכול וחזרנו לסרוליק, נסענו לפארק קראוונים והלכנו לישון. אני נרדמתי ישר.
מתגעגעת הכי הכי שבעולם
רז
נ"ב עדי עמית ומשפחת לישה ומשפחת גל נהניתם בהולנד?
**********************************************************
היי כולם ,
היום נסענו שש שעות, אוף מעצבן אותי הימים שאנחנו נוסעים. אבל לפחות אבא הרשה לנו לשבת מקדימה ואני הייתי שעתיים וחצי ורז כמה זמן (אני ישנתי..) טוב, ראינו סבא וסבתא שיש להם כלבים חמודים, הלכנו אליהם והם קפצו עלינו. הלבן (כי יש שנים חום ולבן) קפץ אלי וליקק כל כך הרבה ושניהם פודלים גורים חמודים!!!! ואחרי זה הלכנו והם הלכו לטיול.
כשהם חזרו מהטיול, הלכנו אליהם (רז ואני) התחלתי לדבר איתם והם ממש נחמדים, רז הלכה ואני המשכתי לדבר איתם ואז היא חזרה כי אמא ואבא אמרו לה ללכת להקשיב. תרגמתי לה כי היא לא הבינה הכול ואז לא היה לה משעמם. אבא יצא ואמר שצריך כבר לחזור ואמא ואבא התלהבו מזה שדיברתי איתם באנגלית מלא זמן אבא אמר שאני תותחית, אמא שאלה מה דיברנו ואמרתי לה ואמרתי לה. רז רצתה שנעשה שיחה באנגלית ועשיתי איתה שיחה ואז נמאס לי כבר מאנגלית אז אבא המשיך לדבר איתה. והנה אני עכשיו פה כותבת לבלוג.
מתגעגעת אוהבת מאוד מאוד מאוד
שירי

4 תגובות:

  1. כןןןן נהנינו מאוד מאוד בהולנד היה שם מהמם הכל ירוק ומלא מים נהרות,נחלים,אגמים בכל מקום ושחזרנו קנינו דברים לבית ספר הוא עוד מעט מתחיל.. איזה באסה!! קנינו מלא דברים ואני קניתי תיק מעלף של אול סטאר עם משבצות בגוונים וורודים כאלו אבל לא וורוד כזה מכוער של בראציות וברביות אני לא סובלת את בצבע הזה זה צבע יפה לא ממש וורוד נכון שזה נשמע מגעיל אבל זה תיק יפה שתחזרו אני יראה לך אותו (אם את רוצה) מתגעגעת הכי בעולם ,תחזרו מהר ובשלום באהבה ענקית ,עדי לישה

    השבמחק
  2. אני מזמינה צב דינוזאור ולטאה! בירי אני ממש גאה בך שאת ככה מדברת אנגלית. זה מזהים!!!!!עדי ועמית תמיד מצחיקות אותי שהן חותמות את התגובות שלהן בשם המלא. זה נשמע נורא רשמי. כאילו הן גדלות בבית מלכות אנגליה:)נשמע שאתם נוסעים הרבה מאוד מאוד וזה יכול לעצבן קצת אבל בנות מדהימות שלי, אתן מאמינות שעוד קצת יותר משבועיים סבתא מגיעה אליכם??!! אני מקנאה נורא ובא לי גם.. במקום זה אסתפק בטיול בארץ. גם טוב, העיקר קצת חופש. פזי המתוקה אני כל כך מתרשמת מאיך שאת כותבת! מרתק. קוראים לי.. אכתוב שוב בקרוב. אוהבת בלי סוף.
    אירית

    השבמחק
  3. איכשהו יצא שלחצתי על משהו כשהגבתי לאחד הפוסטים שלכם ויצרתי לעצמי בלוג והרגע כתבתי לעצמי משהו.הבנתי איך זה עובד ורציתי לשתף אתכם:)נשיקות

    השבמחק
  4. מקווה שתקראו את מה שכתבתי לכם השבוע אבל פרסמתי את זה ברשומות שכתבתם בשבוע שעבר, אז תסתכלו על התאריכים......מה קורה נעלמתם במדבר? מוכנה לבוא לחפש אותכם את תצא משלחת "חיפוש". טלטול התקבל לכיתת מצטיינים בביה"ס עם החברים הכי טובים שלו....מקווה שיהיה לו כיף...הכל כאן כרגיל שזה אחלה, אני מרגישה קצת שהמצבר שלי מרוקן וצריך למלא אותו קצת...רציתי להגיד לאירית שגם אני באחד הניסיונות שלי להגיב על משהו שכתבתי יצרתי לעצמי בלוג....מרגש לא? למרות שהוא ריק....לא יעזור אני נשארת "אהבלה" בכל מה שקשור למחשב ....נשיקות געגןעים וחיוכים :) :) :) גלית

    השבמחק