יום שלישי, 28 בספטמבר 2010

נוסה, סאנשיין ביץ, מליאני וגלאס מאונטיין

נשארנו בנוסה יומיים, אחרי כל ההליכות שעשינו בנוסה הדס (כפי שהבנות סיפרו בפרסום האחרון), הלכנו ביום שבת לשוק המקומי, שוק נחמד עם מאות דוכנים של תוצרת מקומית, מכרו שם פירות ירקות, ציורים, תיקים, בגדים, צעצועים ומה לא, רק מה? הכל היה יקר מאוד, אז הסתובבנו ואכלנו צ'ורוס שזו סופגנייה ספרדית (שנראית כמו נקניקייה) אבל מאוד מאוד טעימה (ברור שהיא מטוגנת!). (זהבה, רחל שואלת האם את זוכרת כמה צ'ורוסים אכלתן בספרד?).
לאחר מכן נסענו לנוסה ריבר והלכנו לאורך הטיילת, החלטנו לשכור סירת מנוע ולשוט על הנהר, כולנו התפלאנו שהסכימו להשכיר לנו סירה למרות שאין לנו שום רישיון או מושג בסירות. לרונן לקח כמה דקות אבל מהר מאוד הוא השתלט עליה, מזל שהסירה הייתה מאוד מוגבלת במהירות שלה כי אחרת הייתי חוטפות התקף לב, שטנו בנהר וגילינו את כל בתי הנופש לגדות הנהר, פשוט מקום יפיפה לנפוש בו.
ביום ראשון הלכנו לחוף סאנשיין, פשוט מדהים כמות הגולשים שהיו שם, וכן איזק, דיברנו עליך הרבה. פשוט לכל מי שמגיע לחוף יש לו גלשן ביד: בחורות (בעיקר בלונדיניות), ילדים ואפילו גברים בגיל העמידה, טוב וגם הרבה אוסטרלים חתיכים, זה נראה כאילו זה הספורט הלאומי שלהם.
עזבנו לפנים החוף כלומר להרים טיילנו הרבה סביב מלאיני, תמיד כיף לחזור לטייל בהרים עם כל הנופים המדהים שרואים מלמעלה, תמיד הכל כל כך ירוק והאוויר נקי.
הגענו היום לבריסבן, יום גשום לחלוטין, אנחנו תקועים בשמוליק ומחכים שהשמש תחייך קצת.
מתגעגעת
ספי
********************************************
איזה כיף!!! ביום ראשון הלכנו לים, היה יום שטוף שמש. לקחנו לים כסאות ופירות, התיישבנו על החול הנעים. אני ושירי התחלנו לבנות איגלו ברגע שהבנו שזה קשה מידי ניסינו לבנות בריכה עם סכר שיגן עליה מהגלים. בא גל צונמי ענק והרס לנו את כל הבריכה. במים היו גלים שלא תיארתם לכם בחיים, ענקיים אני ושירי היינו כמו נמלים לידם, הם היו יותר מ-3 מטרים אני חושבת. הם סחפו אותנו לחוף. אבא חזר מהריצה ואז הלכנו איתו פעם נוספת למים, הוא לימד אותי לצלול מתחת לגלים ותוך כדי הוא קיבל גל ענקי בגב. כל פעם שהיה גל גדול פחדתי ממנו כי היו גלים שסחפו אותי וכמעט לא הצלחתי לנשום אז צללתי מתחתם. השיא שלי בצלילה מתחת לגל הוא 2 שניות, בסך הכל היה כיף ביום הזה.
מתגעגעת
רז
********************************************
ביום שני עשינו יום טרקים. איזה באסה. הלכנו בטרק בשם מארי קיירנסקרוס שיש בו וולאביים וציפורים יפות. הלכנו והלכנו וראינו וואלובי שמחפש אוכל, ואז ראינו עוד אחד איתו מחפש גם אוכל. הם היו כל כך חמודים! אחרי זה ראינו עוד וואלובים שכנראה רבו, אחד בורח מהשני וגם הם היו חמודים. ראינו הרבה ציפורים וכמובן אבא צילם. סיימנו את הטרק וראינו סרטון על יער הגשם שטיילנו בו. נכנסנו לשמוליק והתחלנו לנסוע לעבר הטרקים האחרים. הטרק הבא נקרא גרדנס פולס זה היה טרק קצר באורך של 300 מטר שבסופו הייתה בריכה, בבריכה היו כמה ילדים אוסטרלים שנמצאים עכשיו בחופש והם קפצו מהסלעים שמסביב לבריכה לתוך הבריכה. רצינו גם להיכנס אבל היה קצת קר, ויתרנו. ישבנו מסביב לבריכה בין העצים ונחנו.
משם נסענו לעיירה קטנה בשם מליאני, כולם הלכו לסופר ואני נשארתי בשמוליק וקראתי, אח"כ הסתובבנו קצת בעיירה ואבא קנה ג'ינס. נסענו לטרק נוסף אבל עצרנו בדרך באיזה לוקאאוט והכנו ארוחת צהריים.
התחלנו טרק בשם קונדולילה הטרק היה בירידה מאוד תלולה עם הרבה מדרגות, היתה בסוף בריכה עם מים ממש ממש קרים אבא ורז שחו אני סבתא ואמא ויתרנו, ואחרי זה אבא המשיך בטרק ועשה עוד שני קילומטר ואנחנו חזרנו באותה הדרך. עלינו את כל המדרגות וירדנו לעוד לוק אאוט שמשקיף על המפל מלמטה, עלינו יותר ממאתיים מדרגות. הגענו לאוטו והלכנו לפארק קרוונים.
התעוררנו בבוקר ונסענו לטרק נוסף ביער גשם, בטרק היה אמור להיות נחל אבל הנחל היה יבש והטרק לא היה כל כך יפה אז הפסקנו אותו באמצע וחזרנו לשמוליק. התחלנו לנסוע לאזור שנקרא גלאס האוס מאוטנס, עלינו להרים ללוקאאוט מאוד יפה ועשינו מסלול קצר של 800 מטר. אחרי המסלול המשכנו למסלול נוסף אבל אז התחיל לרדת מבול, חיכינו וראינו שהגשם לא מפסיק אז ויתרנו ונסענו לכיוון בריסבן בדרך עצרנו בחברה שממנה השכרנו את שמוליק, הם תיקנו כמה דברים קטנים בשמוליק. הגשם לא הפסיק אז נסענו לפארק קראוונים שנמצא בבריסבן, עכשיו אני כותבת לכם כבר כמה שעות אחרי שהגענו ועדיין הגשם ממשיך לרדת.
מתגעגעת
שירי

6 תגובות:

  1. ההתלהבות כאן רבה....אני ואיזק מתחרים מי יצליח לכתוב לכם מהר יותר ויישלח ראשון, הוא כמובן נתקע. הריר יורד והקנאה בוערת מהסיפורים שלכם ומהתמונות, מה גם שכאן כבר כמה ימים יש ים פלטה. טל ואיזק מבועסים. ים שלח לי כרגע אס אמ אס שהוא כרגע במחנה מיידנק, והמראה קשה. אז אני מתמרנת כרגע בין לענות לו ולשלוח לו חיבוק חזק ובין להמשיך לכתוב לכם ןתוך כדי מנסה להסביר לאיזק איך כותבים....ספי, עם חתיכים אוסטרלים כאלה אני הייתי נשארת בחוף....אולי אפילו הייתי שוקלת לאמץ איזה מדריך גלישה אוסטרלי. אה לפני שאני אשכח לא צריך לנסוע עד אוסטרליה כדי לראות איך גדלים אננסים, אפשר לבוא פשוט לשוק הכרמל שם התחילו למכור עציצים של אננס ב40 ש"ח מהמם....כשתחזרו נביא לכם מזכרת.אני מסיימת לעבוד תיכף ובין מיידנק של ים וסאנשיין שלכם אני הולכת לבננה ביץשל ת"א, הכי טוב. נדבר אח"כ . נשיקות גלית

    השבמחק
  2. חחחח D: כולם כתבו על הים ורק שירי מתחילה באיזה באסה D:
    היום חזרנו מקמפינג ( כן , שוב , ובאותו מקום , אבא התלהב . )והיה ממש כיף D:
    עדי נשרפה בכל הגב , ערן ועפרי התחרפנו , ואיכשהו בלילה עפרי הלכה עליי .. S:
    כל היום רבצנו בים ולא זזנו , והיו שם דגים פיצים שנתנו ביסים קטנים ברגליים , והיה איזה דג אחד שהחליט להתנקש בחיי וכל הזמן נתן לי ביסים ואני פתאום צורחת , וכולם הסתכלו עליי כאילו אני איזה עבם .. D:
    אהה - היה ביומיים האלה גדל לבן , פלטה של ים , וזה משעמם .. S:
    ולמה סבתא לא כותבת יותר ? D:
    ומתי היא חוזרת ??!!

    זהו , אין לי מה לכתוב יותר אז בבי D: ♥

    השבמחק
  3. שיייייייייייייייייייירי !
    יש לך חולצה של אדוארד מאקליפס ולא אמרת לי ? !
    אני מתה פה O:
    הקנאהההההההההההה ! ):

    השבמחק
  4. אהלן בוקר טוב מה שלומכם איך הולך מקווה וגם נראה לי שנהנים יאללה תלמדו לגלוש דש לכל החיות לכל הנופים וכמובן איך האוכל בטוח יש דברים טעימים רונן אתה עדיין מתקתק ריצות שירי ורז אני נהנה לקרא אותכן ןספי כפרה איך הולך מה עם שוקולד להתראות ותחזרו עם גלשן ביי איזק

    השבמחק
  5. היי לכולם, זהו אנחנו לקראת סוף החגים ומתחילים להרגיש את הדיכאון של השיבה לשיגרה, כיף לנו בחופש והזמן פשוט טס. אז נכון היינו בטיול לבניאס, זוועתי הוא לא היה אבל קצת מאכזב מבחינת הציפיות, באינטרנט כתוב שנפתח מסלול חדש, מסלול תלוי שמראה את הבניאס מזווית שונה ויפה רק שכנראה לא קראנו את האותיות הקטנות שכותבות שמדובר על מסלול באורך 80 מטר בלבד, לא 800!!מסלול מקסים אבל נגמר לפני שמתחיל..כמו שעמית כתבה בקמפינג היינו עם עוד 2 משפחות והיה אחלה, כולם נהנו כולל הקטנה (: (הסמיילי מעמית, שכמו תמיד יושבת לי על הראש..)מסתבר שעפרי הכי פורחת בטיולים. היום החלטנו שאנחנו לא יכולים לראות בשר יותר ונעשה ארוחה חלבית. אהה, גלית ילדה תינוקת מתוקה וחמודה שעונה לשם...אין שם.. זהו יקיריי תמשיכו להנות ולכייף , אמא - את חסרה לנו המון ואנחנו מתגעגעים לכולכם מאוד. אוהבת, גליה

    השבמחק
  6. גב' טפירו...
    אנחנו יושבים פה בישיבת צוות (במתכונת מצומצמת), מה שלא מנע מאיתנו לחסל שתי עוגות, :-).
    מדפדפים בתמונות שלכם ומקנאים.
    תמשיכ להנות ולעשות כיף חיים!!!
    ד"ש מכולם:
    מקס, עדי, עדי (עוד עדי שאת לא מכירה), נעמה, ייבגני, נועם, זמיר.

    השבמחק