יום שלישי, 7 בספטמבר 2010

שנה חדשה, מוטורהום חדש וסבתא הגיעה

הגענו לסידני כדי לאסוף את סבתא רחל, וזאת הזדמנות לנוח קצת מטיולים. שלשום בבוקר רונן החליט שהוא בכל זאת הולך לטייל בסידני בעיר, הוא קם מוקדם ונסע ברכבת למרכז העיר, אני והבנות נשארנו עם סרוליק בפארק קראוונים נחמד, קרוב לשדה התעופה.
החלטנו עושים יום בנות (לא לדאוג אני והבנות נראה את סידני, חודש הבא מתוכנן לנו שבוע בסידני), קמנו מאוחר לשם שינוי (רונן קם מוקדם כל יום ומעיר את כולנו מוקדם), שירי ורז פינקו אותי בארוחת בוקר הכוללת חביתות, סלט, לחם שום ועוד כל מיני... כמובן שאם יש יום כזה שכל היום נשארים בפארק קרוואנים חייבים לעשות כביסות והרבה כביסות, קצת הסתלבטנו וקצת ארזנו...
אז החדשה המרעישה היא שהחלטנו לשדרג את עצמנו במוטורהום קצת יותר גדול לכבוד בואה של סבתא, נכון קשה להיפרד מסרוליק, זה כמו לעזוב את הבית אבל אחרי שקיבלנו את שמוליק (הוחלט ברוב קולות שזהו שמו של החדש) ממש אבל ממש היה שווה!
אתמול בבוקר כולנו במרץ ניקינו את סרוליק לכבוד ההזדכות עליו, בצהריים הגענו לבצע את ההחלפה שלוקחת שעות ארוכות, כי צריך לבדוק שהחזרנו את המוטורהום כמו שצריך (ברור שאנחנו יצאנו בנזק עם כל הקלקולים, שריטות ותאונות מזל שהיה ביטוח מקיף), אחר כך צריך לעבור על המוטרהום החדש ועל כל הדברים שיש בו.
איך רז אומרת עברנו לגור בבית מלון... יש בו שלוש מיטות זוגיות, מקלחת עם שירותים וכיור כמו בבית מלון, הרבה ארונות, בקרה ממוחשבת והכי הכי חשוב מקרר גדול! סופסופ אפשר לקנות בסופר הההכל. סיימנו בחמש בערב את כל ההחלפה ואופס נזכרנו שלא אכלנו כלום כל היום, אז נסענו לכיוון בית האופרה במטרה לאכול וגם ככה לגנוב כמה מבטים... הבעיה הייתה שלא כל כך מצאנו חנייה בגלל הגובה של שמוליק (נראה אתכם מוצאים חניה לרכב בגובה 3.6 מטר בסידני) אחרי שעה מאוד ארוכה מצאנו חנייה ב- 25 דולר!! הגענו לאיטלקיה נחמדה הבנות היו מאושרות כי לנו היו נקיפות מצפון שהן לא אכלו כלום והרשינו להן להזמין מה שהן רוצות...
הלכנו לישון מוקדם כדי להגיע לשדה התעופה בזמן, רק שכבר בשלוש בבוקר כולנו התעוררנו כנראה בגלל ההתרגשות שסבתא מגיעה (סופסופ יש דייר חדש בבית) וגם בגלל המיטות החדשות, החלטתי לראות אם הטיסה מגיעה בזמן ובינתיים אנחנו רואים שלעמית אין סבלנות והיא בשלוש בבוקר רוצה לדעת אם סבתא הגיעה כבר... חזרנו לישון או לפחות לנסות לישון, ובחמש וחצי כבר התארגנו ליציאה לשדה התעופה.
ברור שבשדה שירי ורז היו כבר על קוצים, אבל בשבע סבתא הייתה כבר בחוץ, נשיקות חיבוקים, הכרנו לסבתא את שמוליק, הבנות לא הפסיקו לדבר במשך שעה רצוף (היו חייבות לספר לה כל דבר אפשרי) בינתיים התקדמנו צפונה לניוקאסל, עשינו עם סבתא קנייה לחג, כי הרי אי אפשר חג בלי דגים וקוסקוס...(סופסופ יהיה לנו אוכל אמיתי), עצרנו ליד המזח לארוחת בוקר, גם סבתא וגם הבנות נכנסו לישון, אנחנו כבר בדרך צפונה לכיוון הגולד קוסט...רונן נוהג (כמובן) ואני כותבת...
והכי חשוב שנה טובה ומתוקה לכל קוראי הבלוג המגיבים וגם לאלו שלא... מכל משפחת טפירו
נשיקות
ספי

1. תמונת השבוע מקסימה, כיף שכולכם יחד. אמא בטח תצטרך 24 שעות בערך כדי להתאפס, אבל אין לה הרבה זמן, ערב חג מחר וצריך לבשל!! שלא תתפנק לכם יותר מידי..
    בפעם הבאה תצלמו יותר את שמוליק, אין לו מספיק ביטוי בתמונות שלכם..
    ביי, גליה

2. הי!!!!!!! איזה כיף!!!!! תהנו:) נשיקות וגעגועים.
    אמא, שתדעי לך שיכולתי לכתוב הרבה יותר אס אמ אסים אבל התאפקתי. ביי בינתיים.
    אירית

3. למשפחת טפירו המורחבת....שנה טובה ומוצלחת עם המון קוסקוס וירקות מתוקים כמו שרק מרוקאים אמיתיים יודעים לעשות (רק מלחשוב על האוכל הטעים הזה יורד לי הריר...) אתם תחגגו לכם את החג בצל אגם קטן באזור מופלא כלשהו וגם אנחנו ....בצל המזגנים .....אז שיהיו לכם חוויות חדשות ומרגשות לשנה החדשה עם ה"חיזוק" המרגש שהצטרף אליכם.....בטוחה שמעכשיו תהייה משמעת אוכל בבית ולא יקרה מצב ששוכחים להאכיל ולאכול!!! התמונות של המפגש בשדה התעופה מרגשות לאללה...... אז,חג שמח מתוק ונשיקות מכולנו (טוב האמת הנשיקות ממני ומאיזק) הילדים מוסרים ד"ש חם.

4. הההההי D:

דבר ראשון - הי סבתא D:
    דבר שני - אני לא ידעתי שאצלכם שלוש בלילה !!!!!
    דבר שלישי - סבתא , את יודעת שאחרי שחזרנו מנתב"ג הלכתי לישון ( אחרי שעשיתי שיעורים ) ואת יודעת מתי קמתי ?! ב ש ב ע ! שאני צריכה להיות בשבע בוערה בתחנת אוטובוס ! אבל , איכשהו הצלחתי להתארגן בעשר דקות D: אבל , לא יודעת למה חשבתי שזה מעניין אותך .. DD:

5. היי כולםםםם איזה כיף לכם שסבתא איתכם!!! וואי בטח ממש תהנו איתה אני מקנאה בכם.... קראתם את המכתבים שכתבתי לכם?? אם כן אז.....יופי, מקווה שהמתנה שהבאתי לכן בסדר.. אתן יכולות לשמור ואתן יכולות לעשות איתה מה שבא לכן אבל רק שתדעו:זה מהולנד אה, ותהנו מהשוקולד שעמית הביאה לכם ביי D:

6. ושתדעו השוקולד גם ממני ואל תתייחסו למה שעמית כתבה:
    "מעמית ועדי הנדחפת" זה גם ממני

7. עדי , זו הייתה המתנה ממני , ואת החלטת להידחף אז רשמתי שאת נדחפת , אבל , אני לא ביקשתי להידחף למה שהבאת להן ואם הייתי מבקשת , אז היית רושמת שאני נדחפת אז הההששש D:

8. ההשש את זה מכולנו D:

9. זה ששמת את זה במעטפה שלך לא אומר כלום..

10. זו הפעם הראשונה שאני נכנסת לבלוג ונראה כאילו ידעתם בדיוק מה הייתי רוצה לראות , תמונה משגעת !
    רחלי , עשית זאת !
    שתהיה לכולכם שנה נפלאה , תמשיכו לעשות המון כייף, נשיקות לסבתא .

מיכל

11. הי רחל
    התרגשנו מאוד לראות אותך נפגשת עם הבנות מקוות שהטיסה עברה בקלות. אנחנו מבינות שאת נמצאת כבר בתפקיד.
    שתהיה לכולכם שנה נפלאה ומלאת חוויות טובות מחכות לשמוע ממך.

מירית ורקפת

12. הי רחל
    אני מקווה שהצום עבר עלייך בקלות,ולא תאמיני גם אצלנו היתה צדיקה אחת השנה,שיר שהחליטה לצום אבל בשבילה זאת ממש לא בעיה מכיוון שגם ככה היא צמה במרבית ימות השנה.
    השנה יום כיפור היה ממש נעים ולא חם מדי כפי שקורה כל שנה.