יום רביעי, 8 בספטמבר 2010

חג שמח ושנה טובה!!

למרות שאין הרבה חדש לעדכן, הגענו היום לפארק קרוואנים שנמצא בטוויד הדס שבגבול בין ניו סאות' וולס לקווינסלנד, טיילנו קצת בנהר הקרוב (יש אפילו תמונות) מחר נמשיך לטייל בפארק הלאומי ספרינגברוק, סבתא פינקה אותנו היום בארוחת חג אמיתית הכוללת קוסקוס ודגים (כן, אנחנו כבר אחרי ארוחת החג) מסתבר שגם במוטורהום אפשר לבשל ארוחות אמיתיות...אז היום הצטרפה כותבת חדשה לבלוג תראו בהמשך.
חג שמח ושנה טובה
ספי
*********************************
לכל משפחתי וחברי שנה טובה,
אוהבת את כולכם, התחלתי את הטיול בצורה טובה,
מאוד נהנית וכפי שזה נראה הולך להיות כיף גדול.
רחל
**********************************
בלילה לפני שסבתא באה ראינו בבלוג תגובה מעמית ב-3 בבוקר אם סבתא הגיעה, זה היה קצת מצחיק.
בבוקר התעוררנו ממש מוקדם כדי להביא את סבתא, בערך ב-5 בבוקר. שתינו תה וקפה מהר וניסינו למצוא חנייה בשדה התעופה המלא באנשים ובמטוסים ענקיים. הסתכלנו בלוח טיסות אם הטיסה של סבתא נחתה ובאיזה יציאה היא יוצאת. חיכינו לה ביציאה לחוצים ונרגשים, אבא עזר לנו להיות יותר לחוצות הוא אמר משהו שסבתא אולי נשארה בהונג קונג והיא לא רוצה לבוא אלינו או משהו כמו אולי סבתא טעתה בטיסה או אולי היא פספסה אותה, אבל אמא אמרה שאין סיכוי שהיא לא עלתה לטיסה הנכונה מפני שלא ייתנו לה, בכל מיקרה זה לא אוטובוס. כשסבתא באה קפצנו אליה וחיבקנו אותה זה היה מפגש מרגש במיוחד.
המשכנו לנסוע לעבר הגולד קוסט בידיעה שלא נגיע אליו היום. בנסיעה בעיקר סיפרנו לסבתא על כל הדברים המיוחדים באוסטרליה ומה עשינו. עצרנו לאכול מול הים, ישנו, ועברנו דרך מקסימה ומופלאה. "בהפסקת האוכל" פתחנו את המכתבים ששלחו לנו עם סבתא מעמית ועדי הם היו מרגשים, מקסימים, טעימים ומאוד מזכירים את הולנד ועדי את ממש יפה בתמונות, עמית טעמתי את השוקולד הלבן והוא היה ממש טעים וגם שלי היה מעולה.
הגענו לפראק קראוונים של ביג פור התקלחנו והלכנו לישון.
מתגעגעת
רז

1. יווווואו , איזה מוזר זה לראות פתאום שגם סבתא כותבת D:
    ורז - מה הי מצחיק בזה ששאלתי בשלוש לפנות בוקר עם סבתא באה ?!
    ונכון רונן הלחיץ אותר ואת רז ? אז גם אבא מלחיץ אותנו על כל מיני דברים , וזה מעצבבבן
    ורז - לא יודעתי שאת אוהבת שוקולד עם אגוזים .. D:

2. משפחת טפירו האהובה, אנחנו ממשיכים להנות מהכתיבה הנהדרת של כולכם ושמחים לשמוע על האיחוד המרגש. אנחנו אירחנו (ערכנו שולחן) לארוחת חג את ההורים ואת צפרירה ודרור והיה ממש טעים. חשוב לציין שעדנה התנסתה לראשונה, לאחר מחקר מקיף, בהכנת דגים חריפים שיצאו (לדברי מבקר המדינה קוקו מאילת) "אחלה רק חסר בהם קצת פפריקה . . ." מבחינת עדנה מדובר במחמאה של ממש . . .חוץ מזה היה ממש משפחתי. אתמול לראשונה השלים משה לרר פערים וקרא את כל פרסומי הבלוג . . .מן הסתם ריכלנו עליכם ועל החוויה המדהימה שאתם עוברים וכמובן פירגנו (ולא במרכאות). בקיצור שתהיה שנה מדהימה עם עוד המון חוויות מרגשות והמון פרסומים ותמונות בבלוג. אנחנו מחכים לכם פה . . .לבד . . בחושך . . . אוהבים!!!!! הצ'וצ'ואים + הלררים . . .

3. משפחת טפירו, אמא - שנים לא ראיתי אותך ככה נלהבת!! איזה כיף לראות אתכם ככה, גרמת לי להתרגש מאוד!! תמשיכו ליהנות ככה זה עושה לכולנו רק טוב (חוץ מזה שאנחנו גם מקנאים ..אבל רק קצת...)אנחנו בעיצומו של חג האוכל, מתגלגלים מארוחה לארוחה, אתמול בערב דווקא כשאירית וקוג'י הגיעו כבר לאף אחד לא היה חשק לאכול, אז אכלנו רק מרק וקצת לחם בית וקצת סלטים וקצת קבב אהה , מסתבר שדי אכלנו..
    רונן אם אמא התחילה לכתוב, הגיע זמן שגם אתה תוסיף משלך, זה יהיה מושלם (:
    אוהבת אתכם ומתגעגעת
    גליה ועמית שסתם פה (:

4. 12/9/2010

שנה טובה למשפחת טפירו
    אנכנו מסתכלים בתמונות ושמחים לראות אותך מטילת וחיוך על פניך שיהיו לך הרבה חיוכים