יום רביעי, 28 ביולי 2010

מאריבה, אגם טינארו, חזרה לקיירנס ונסיעה למעיינות החמים

אחרי שלקחנו הפסקה של שלושה ימים בקוקטאון, הדרמנו למאריבה, הגענו למקום מדהים (וזה בשבילך רונן וטורי אבא של דרור) משהו דומה לאגם החולה אבל הרבה יותר מרשים, מצפה מדהים לציפורים ולטיולים מיוחדים לחובבי הצפרות, פשוט גן עדן למי שרוצה לצלם ציפורים.
עצרנו בדרך בפארק, עשינו קומזיץ עם תפוחי אדמה, מדהים שככל שהפעילות שאנחנו עושים עם הבנות זולה, ככה הן נהנות יותר.. הקומזיץ נחל הצלחה, רונן לא נח עד שלא בדק שהמדורה שלנו הגדולה מכולן... אין מה לעשות יש דברים שגברים לא יכולים לשלוט עליהם כמו למי יש הכי גדול.. ולא משנה על מה מדובר!
למחרת נסענו לאטרתון, התמקמנו ליד אגם טינרו מקום מקסים לטיולים, שיט, דייג ועוד מלא פעילויות, אבל חטפנו מזג אוויר גרוע, מה זה גרוע? חרא! לא הפסיק לרדת גשם, מזג האוויר פה משתנה כל הזמן מה שגורם לשינוי בתכנון כל רגע.
החלטנו לנסוע לקיירנס כדי לעשות סידורים (למי שתוהה אילו סידורים: בנק, טלפון, תיקון ברכב לא משהו רציני), נשארנו לישון לילה נוסף ומשם יצאנו דרומה למעיינות החמים, שנשמעו כמו מקום מגניב אבל כשהגענו למקום, התאכזבנו, מקום לא מסודר וקצת מוזנח, יש בריכות של מעיינות חמים אבל די מעפנות...הבנות ישר טבלו בבריכות וברור שהיו מרוצות. היום נישן בפארק של המעיינות ומחר נמשיך...
כמו שכבר אמרתי יש פה קושי להתחבר לאינטרנט כי לרוב אנו במקומות שאין קליטה לאף רשת, וכבר שיש קליטה זה מאוד איטי או לזמן קצר. לכן כשיש לנו זמן אינטרנט אנחנו מעדיפים לעדכן את הבלוג ככה כולם יודעים מה קורה איתנו, את התגובות שלכם אנחנו רואים דרך הטלפון של רונן כי כשיש קליטה אז רונן מקבל את התגובות לטלפון מה שמאוד מעודד פה את כולנו..
היום התחלתי קצת להרהר לעצמי ומסתבר שעברו שלושה וחצי שבועות בטיל! ממש מפחיד איך הזמן טס, אז גב' עציון היקרה הגעתי למסקנה שעדיף להיות בקראוון תקועה עם המשפחה (זה פשוט כמו שבת אחת ארוכה שלא נגמרת) מאשר לקום כל בוקר לעבודה... האפשרות הראשונה פשוט הרבה יותר טובה, הבנות בחיים אני בחיים (ואל תדאגי אני צועקת פה ושם לא הכל נופת צופים). בקיצור אם מישהו שואל אין ספק שהטיול הזה דומה קצת ל"אח הגדול" כל הזמן תקועים עם אותם אנשים, אבל לפחות רואים עולם, או את סוף העולם כי באמת הגענו לסוף העולם שמאלה. הבעיה היחידה שאי אפשר להדיח אף אחד...
ספי
**************************************************************************
היי כולם
שלשום הלכנו למערת קריסטלים. היה ממש אבל ממש כיף!! ראינו מלא קריסטלים אמיתיים ואבנים יפות והכול היה יפה כל כך, לא נגעו בזה, זה היה ככה כאילו ככה מצאו את זה. היה שם משהו שנראה כמו כדור בדולח. והצטלמנו עם קריסטל ענקי!! יותר גדול משני אבא, לא להגזים אבל מאוד גבוה. היה גם חדר כזה מיוחד שאסור לצלם ואסור להדליק פנסים (בגלל שבהתחלה חילקו לנו כובע שמחובר אילו פנס), היה שם מאחורי חלון ראווה את כל הכוכבים של החלל בכדורים שנהפכים לזוהרים בחושך, ומצאו אותם ככה ולא עשו בהם כלום. ואחד היה נראה כמו כדור הארץ. אחר כך יצאנו מהמערה המלאכותית והלכנו לחנות שליד שיש בה כל מני קריסטלים למכירה ואבא ואמא קנו לכל אחת קריסטלים אמיתיים.
הלכנו לפארק קרוונים ציבורי בלי חשמל. עשינו מדורה והיה ממש כיף, אני ורז הלכנו כל פעם לאסוף זרדים וזה החלק הלא כיף.. אבל עשינו תפוחי אדמה בתוך המדורה ויצא ממש טעימים!! שתינו תה שאמא עשתה ויצא גם ממש טעים. והמדורה שלנו הייתה הכי גדולה.
היום נסענו בערך שלוש שעות לפארק קרוונים שהיה שם גם מעיינות חמים. לילדים 38 מעלות ולמבוגרים היה של 40 מעלות ו45 מעלות. היה ממש כיף זה ממש חם. אני ורז הלכנו אחרי הרבה זמן למים הקרים והיה כאילו אנחנו שוחות בקרחון אז חזרנו למים החמים. טוב אין מה כל כך לספר בשלושה ימים האחרונים אז נחכה למחר שאנחנו הולכים למפלים ששוחים בהם.
אני מצטערת שאני לא זמינה בפייסבוק כי אין אינטרנט אז תגיבו פה בבלוג..
טוב אין לי עוד מה לספר..
אז אני אתייחס לתגובות שכתבו:
טוב לידור גם אני ממש מתגעגעת אלייך, מאוד..
דניאל ומעיין אוהבת גם ואמא תסדר שאפשר גם אצלי לשים תוגבה אבל זה יקח זמן בגלל שאין פה אינטרנט כל כך..
תאי וגיא אנחנו נשים תמונות שיהיה אינטרנט רצינו לשים היום אבל בדיוק נגמר האינטרנט...
עמית אני כן קוראת ספרים.. ועוד מעט גם לכם יהיה כיף כי אתם נוסעים לשבוע להולנד.
עדי תודה באמת שאת נזכרת להגיב..
גליה נו.. היו טעימות העוגות?? והלוואי שאתם תהיו איתנו פה..ותודה שאת קוראת את הבלוג שלנו.. שבת שלום גם לך למרות שזה יתפרסם בעוד כמה ימים אבל לא משנה..
אירית קודם כל מה זה בכלל אינטנסיבית?? ואני ממש מחכה שתכתבי שוב פעם ובכלל אני מחכה שכולם יכתבו אני רואה את זה דרך הפלפון של אבא כי יש שם מייל אבל אינטרנט פה זה בעיה אז אנחנו רק רואים מיילים ויש שם את התגובות שכולם כותבים..
טוב אם שכחתי מישהו אז פעם הבאה אכתוב עוד תשובות..
אוהבת ומתגעגעת ומחכה לתגובות.. (כמו כולם פה. מי שביקש שאבא יכתוב אנחנו מנסים לשכנע אותו אבל הוא לא מסכים כי הוא אומר שאנחנו כבר נכתוב את הכול וזה לא ישנה אם הוא יכתוב גם..)
אוהבת ומתגעגעת ומחכה לתגובות..
שירי
*************************************************************************
אוקיי כולם
ביום ראשון בערב עשינו קומזיץ. אספנו עצים וזרדים ועלים ואני יכולה להמשיך כך עוד שעות ארווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווכות. היה קצת קשה להדליק את המדורה אבל לבסוף הצלחנו. אכלנו תפוחי אדמה שלקח להם שעוווות ארוכות להתבשל הם היו טעימים. שתינו תה חם ליד המדורה וחיממנו שם את הכפות רגליים שלנו. הוצאנו כיסאות. כל שתי שניות אפילו כל חצי שנייה אבא אמר לנו ללכת לאסוף זרדים כי המדורה נכבית. כמובן שלא תמיד הלכנו אבל די הרבה פעמים הלכנו כי רצינו מדורה גדולה. בסוף המדורה לקחנו גיץ על מקל ונפנפנו בו כך שיעשה אור, לא אחת ליד השנייה מפני שיכולים לקבל כוויה
הלכנו לפארק קרוונים, בפארק היו מעיינות חמים אני ושירי נכנסנו ישר. מאוד נהנינו אבל הפארק עצמו היה מעפן. המים במעיינות היו מסריחים אבל נעימים. עכשיו אני הולכת לשחק ב- ג'י פי אס כי יש שם משחקים.
תשובות לאנשים ודברים שרציתי להגיד:
עמית: אצלנו יורד גשם ואנחנו מבטלים הרבה תוכניות וגם כאן משעמם לפעמים. כשאנחנו הולכים לפארק קרוונים אז אין ממש מה לעשות חוץ מללכת לברכה קפואה. קראנו למוטור הום שלנו שרוליק מפני שזה שם חיבה לישראל משם בנו.
מוניקה: אני ממש מתגעגעת. הסווצ'ר שקנית לי ליום ההולדת מאוד עוזר לי בזכותו באו אלי פרפרים שנמשכו לצבע הוורוד והיפה. הוא חימם אותי שירד גשם והיה קר.
לדרור ולאבא שלה רונן: קודם כל דרור אני ממש שמחתי כשקראתי את התגובה שלך מפני שזה כיף לשמוע כמה מתגעגעים אליך ואוהבים אותך. רונן היינו במקום ממש בשבילך עם המון ציפורים מהממות ויפות ונוף יפה. המצפה הוא ממש על המים.
עדי: תיכתבי עוד כי אני מתעניינת לדעת מה קורה איתך ומה שלומך ולקרוא תגובות מרגשות וגורמות געגועים אליך, עמית אם עדי לא רואה את זה אז תראי לה או תגידי לה.
סבתא: מחכה שתבואי ותיראי כמה כיף כאן מחכה לראות אותך ומתגעגעת אלייך מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד יש כאן נופים מדהימים והמון מקומות שאפשר לעשות הליכות.
לגלית: כיף לשמוע על החוויות שאת מספרת על איזק וטל. אל תדאגי החופש רק התחיל ואני מסכימה איתך על העבודה החדשה של אבא גם אני מתגעגעת ותמשיכי לעקוב אחרי הבלוג ולהגיב.
לילה טוב,
מתגעגעת כמו תמיד
רז

תגובה 1:

  1. רז, זה בסדר אני ראיתי :) ואני מצטערת שלא כתבתי כל כך הרבה פשוט היינו בהולנד היה ממש ממש ממש ממש כיף הכל ירוק, בכל פינה שם יש מים אנחנו התקלחנו שעוווות כי יש שם מלא מים והכל היה ממש כיף ויפה חוץ מהדירה הזו שהביאו לנו היא הייתה פיצית! לא היה מקום לזוז והיה במסדרון מקום לאיש אחד שני אנשים לא נכנסים! וביום לפני האחרון שטנו בסירה והביאו לי חגורת הצלה כדי שאם אני אפול אני לא אטבע והיא היתה קטנה והיא לא נכנסה לי לראש וזה היה פדיחה להיות עם זה כי זה בקושי התאים לעפרי וזה היה כם כוכבים ונראיתי כמו ילדה בת שנתיים.. בקיצור היה ממש כיף מקווה שגם לכם היה כיף מתגעגעת ורוצה שכבר תחזרו,באהבה ענקית ענקית עדי

    השבמחק