יום ראשון, 18 ביולי 2010

פורט דאגלס - המדהימה

הגענו אתמול לפורט דאגלס, מקום יפיפה, חוף מדהים ובכלל עיירה תיירותית קטנה. כבר התרגלנו לחיים במוטורהום, קמים בבוקר יוצאים לטיול באזור, חוזרים מכינים ארוחה, יושבים להכין את הטיול של מחר, נחים וקוראים ספרים, שירי סיימה 5 ספרים בשבוע!! בבית זה בחיים לא היה קורה עם הטלוויזיה והמחשב, רק שפה הבנות לא רואות טלוויזיה כנראה בגלל האנגלית, ואין מחשב כי אינטרנט לא תמיד זמין פה.
הגענו למצב שאנחנו קוראים את הספרים של הבנות ושירי כבר התחילה לקרוא את הספרים שלנו , אחרי קריאת ספרים (שאלוהים יודע מה נעשה כשממש ייגמרו הספרים) מסדרים מיטות והולכים לישון, אם מישהו תוהה לגבי מקלחות וכביסה אז בכל חניון שאנו מחנים יש מקלחות מסודרות (איך שרונן קורא לזה להתקלח כמו בעין גב), מכונות כביסה ומייבשים, כך שתמיד ניתן לכבס וזה ממש נוח. במוטורהום יש מקלחת ושירותים אבל משתמשים רק כשממש אין ברירה כי אחר כך צריך למלא מים ולרוקן...
נשיקות לכולם
ספי
**********************************************************************
היום הלכנו לעשות טיול אופניים. היה ממש כיף, אז ככה, הלכנו בעיר עד שהגענו לאיפה שמשכירים אופניים. אני ואבא נסענו על כזה של ילד והורה. אמא לקחה משלה ורז לקחה משלה. רכבנו עד שהגענו לחוף הים. בחוף הים רכבנו כמובן.
היו מלא גרגרים של שסרטנים עושים וכמה אלפי חורים של סרטנים. וכמובן שרז רצתה לרכוב גם עם אבא אז החלפנו. וכנראה שאני לא טובה ברכיבה על אופניים אני לא הצלחתי לנסוע ישר וכמעט נפלתי, מזל שלא, טוב אז אחר כך החלפנו שוב. עצרנו וראינו מחסה שמישהו בנה (בלי חבלים רק מהדברים שיש בטבע.. ואם טל אנגלנדר היה יודע לעשות את זה הוא לא היה עף לדעתי!)
טוב אז נמשיך, היו שם מלא קוקוסים וגם עצים של קוקוסים. אבא ניסה לטפס כמו טומי ולא הצליח והתבאס. בכל זאת הוא התעקש לפתוח קוקוסים אז ראינו שמישהו פתח והלכנו לשאול איך, והוא הסביר לנו, ואבא לא ממש הצליח. אחר כך אבא ורז הלכו עם האופנים הזוגיים לטיול ואני ואמא שכבנו על החול והיה רוח והחול עף אל העיניים לא נעים.. טוב שאבא ורז חזרו (אחרי הרבה הרבה זמן..) הם באו עם קוקוס מפוצח שאבא הוריד מהעץ ופיצח רז תספר איך כי אני לא הייתי שם, ואני לא טעמתי!! (ורק שתדעו אני כן אוכלת כאן!! אפילו יותר טוב מאמא טוב זה לא חוכמה אתם צריכים לראות פה את כל המקררים של הבשר וכמעט הכל עם בשר..) טוב, חזרנו לשרוליק (השם של המוטורהום שרז ואמא המציאו שילוב של ישראל ושמוליק)
אבא ממש נכנס לעניין ופיצח קוקוסים בשביל אמא. אני ורז ואמא מצאנו קוקוס שדומה לחתול או אוגר משהו בכיוון והרסנו עט ואז חרטנו איתו את הפנים וקראנו לו קוקסי. ואז אבא פיצח את אח של קוקסי בוקסי.. אחר כך הלכנו לאכול גלידה והיא הייתה ממש טעימה!! החזרנו את האופנים הלכנו לסופר וחזרנו לקרוון וכך עבר לנו היום.
ולמי שיש שאלות אז אני אקרא ופעם הבאה אני אענה בסוף על הכל.
מתגעגעת ואוהבת מאוד מאוד מאוד!!!
שירי
*********************************
היום בבוקר קמנו והחלטנו לשכור אופניים. בהתחלה נסענו על כביש ואחרי זה נסענו על החוף שם היה קשה כי היינו נגד הרוח ,התלוננתי הרבה כי היה קשה. קטפנו הרבה קוקוסים אבא פיצח כמה והוריד קוקוסים מהעץ עם קוקוס אחר שהיה על הרצפה.
החזרנו את האופניים ושכבנו על הדשא בפאר, ראינו תוכים צבעוניים על העצים ואפילו מצאתי כמה נוצות שלהם. היינו ליד הים ולכן יכולנו לראות ספינות ענקיות שחזרו, הייתה כנסיה שבדיוק באותו זמן הייתה בה חתונה ואמא נורא רצתה לראות את הכלה והחתן אבל בסוף לא ראינו.
קנינו כמה מצרכים בסופר וחזרנו למוטורהום.
מתגעגעת לכל אחת ואחד מכם!!!
רז

1. היי D:
    דבר ראשון - ממתי שירי קוראת ספרים ? אני בחיים לא ראיתי אותה קוראת ספר .. טוב , לא משנה .
    דבר שני ואני אומרת את זה כל פעם - כיף לכם ! אתם נוסעים לכם על הים בכיף והכל טוב ונעים ואנחנו פה סובלים מחום ושיעמום ! אתמול הגעתי למצב שאין לי מה לעשות עם עצמי אז הלכתי לישון .
    ולמה קראתם למוטורהום שלכם שרוליק ? O:

-מעמית לישה (((((: -

2. היי- כן סוף סוף הצלחתי להבין איך כותבים תגובה -בקיצור זה אומר שאנחנו כל הזמן קוראים את כל מה שאתם כותבים -ואני חייבת להגיד שזה מרגיש כאילו אנחנו שם אתכם -התיאורים שלכן פשוט מקסימים ומעניינים - כתבתי לכם מרוב יאוש בסקייפ -אבל ראיתי שלא יצא לכם לראות -בקיצור התמונות מדהימות ואנחנו ממש מתגעגעים -תצלמו את שרוליק אני ממש מסוקרנת -דרך אגב ,מכאן או מהתמונות, לא כל יערות הגשם נראים אותו דבר -אבל אתן קובעות כי אתן שם -להתראות נטע -בשם משפחת בן-מנשה