יום שלישי, 13 ביולי 2010

קורנדה - מפלי בארון



מאוד נחמד לקרוא את התגובות שלכם, אז בבקשה המשיכו להגיב (-: הבנות מאוד רוצות לשמוע מהארץ...
יצאנו לפני יומיים מפארק הקראוונים בקיירנס לכיוון קורנדה עיירה השוכנת מצפון לקיירנס, חנינו בפארק קראוונים יפיפה בתוך יער גשם להלן תאור החוויות דרך העיניים של הבנות:

היי, כולם
אני מאוד מתגעגעת אל כולם אל המשפחה, החברים. אנחנו תכף נעלה תמונות של המוטורהום זה לא בדיוק קראוון אבל אפשר לקרוא לזה ככה, אנחנו מטיילים הרבה, עכשיו אנחנו בקראוון בתוך יער גשם מהממם. אם מישהו תוהה אז מאוד כיף לנו !
היינו ברכבל שמשקיף על יער גשם שאנחנו בו עכשיו פשוט כיף חיים! אנחנו אוכלים את הארוחות יחד שזה מאוד כיף, בדרך כלל קמים מאוחר מכינם ארוחת בוקר מדלגים על ארוחת צהריים ומכינים ארוחת ערב. וממחר אמא אמרה שנגמרו המשחקים וכבר מספיק זמן התאקלמנו ונקום ב-8 נתארגן עד 9 ואז נצא לטייל גם התחלתי לכתוב את היומן מסע שמאוד כיף לכתוב בו אני ושירי רוצות להתחיל ללמוד כבר את החומר של כתה ה' כדי לסיים עם זה. ות'אמת ביער גשם ירד גשם
אתמול על המוטורהום איפה שאני ושירי ישנות, טיפות גדולות כאלה שלא הצלחתי להירדם איתם. וגם היה משב רוח חזק שנשמע כמו גשם וגם זה הפריע לישון.
אנחנו, יותר נכון אבא ראה את המונדיאל הוא מאוד שמח.
מקווה שכיף לכם בארץ הקטנה החמימה והיפה שלנו
מתגעגעת
רז
*********
היום לא עשינו כמעט כלום. היינו בבריכה ואז ירד גשם אז הלכנו בחזרה לקרוואן, אתמול עשינו טרק אני ורז בדרך חזרה קיטרנו, היינו צריכים ללכת לפארק של קואלות שיש בו גם תנינים וקנגורואים ועוד חיות ובסוף לא הלכנו היינו די עצובות וכועסות.
אמא ואבא אמרו לנו שנלך היום ובסוף לא הלכנו, כנראה שמחר נלך לחוות פרפרים וציפורים. לפני כמה זמן ראינו קנגורו קטן וחמוד כזה. אמא נעקצה מדבורה שהיא לא עשתה לה כלום! המקום התנפח ונהיה רותח. בסך הכל היה ממש כיף בימים שהיינו בקרוואן.
נזכרתי היינו גם ביער גשם ונסענו ברכבל מעל יער גשם בין הארוכים בעולם, היה מאוד יפה. ואז הגענו לאיפה שאנחנו עכשיו בחניון קרוואנים בתוך יער גשם (ושם דרך אגב ראינו את הקנגורו החמדמד) נחמד פה. יש בריכה ואף אחד לא נכנס אליה (כי אין פה כל כך הרבה אנשים) אז כיף לנו כי זה בלי כלור כי זה מי מעיין (המצאה של אבא...) ואנחנו שם לבד כמו בריכה פרטית.
אבא מצא תרנגול שדומה לתרנגול הודו (ומי יודע אולי בכלל זה תרנגול) ואבא קרא לו טרקי (זה תרנגול הודו באנגלית) אבל קראתי לו בשם אחר שאני לא זוכרת.
שיחקנו גם מחבואים משפחתי, אבא התחיל ואז אמא הייתה ואני ושוב פעם אמא והחלקתי ונפלתי שבאתי לספור את אמא אז הפסקנו. רז בכלל לא ספרה שמתם לב? טוב היא התחבאה מאחורי אבא כמעט כל הזמן... היה כיף חוץ מהחלק שהחלקתי..
גמרתי שלושה ספרים ואני בחצי של הרביעי.. כל מה שקראתי עד עכשיו ממש מעניין אלה הספרים: אלוורה (המשך של אניס מכשפה מתחילה, שניהם מאוד מעניינים), יומני הסודי ביותר יומנה של ג'יימי קלי 3 (כל הסדרה ממש טובה ומצחיקה), כמה שאת נהדרת (זה כמו הסדרה להתבגר אבל הרבה יותר טוב!! לבנות בלבד!!!!!) ועכשיו אני קוראת אני קלריס בין לגמרי. (טוב בינתיים..) ונשאר לי המסע לחרצ'ופיצ'ס או משהו כזה  
אוקי אז נחזור למה שקורה באוסטרליה, מזג האוויר פה ממש כל רגע מתחלף כששמים בגד ים יש כבר גשם וכשמתלבשים יש כבר שמש, ולפעמים שאין פה רוח אז שיורד גשם יש שמש וחם אבל אין קשת בענן שזה קצת מוזר.
עוד מעט נעלה הרבה תמונות שלנו, של הקרוואן (מוטור הום) מקווה שתראו את התמונות.
מתגעגעת!!!
שירי








6 תגובות:

  1. טפירויים!!
    בה קורה בה קורה אתכם??
    מתגעגעים.
    פה המזג אוויר מאוד נעים..(ממש לא!!) נמאס כבר מהחום הזה.
    שלחו כבר תמונות של המוטוואן:) עד שרז ושירי ייסגרו על איך קוראים לזה נתתי לזה שם.

    יאלה בי.
    תהנו!

    השבמחק
  2. היי ((:

    דבר ראשון - שירי , את גנבת לי את המילה חמדמד !! חוצפנית כזאת !!

    וכיף לכם שאתם במוטורהום (אם כותבים את זה ככה .. )
    ולפחות אצלכם נעים ... כי פה ממש חם !!
    ולמרות שאמרתי לכם את זה בטלפון - בהישרדות העיפו את טל אנגלנדר ( וזה עצוב) ואת מרינה אבל לא נראה לי שזה מעניין אתכם כי אתם תצד השני של העולם ואנחנו סובלים מחום ואתם לא .. אני יודעת , אני חופרת אבל מה לעשות ? משפחה לא בוחרים תתמודדו !

    ~ חפירות חפירות ~

    -מעמית לישה , הבת דודה והאחיינית הקרציה שלכםD: -

    השבמחק
  3. יפות שלי, איזה יופי אתן כותבות, כל הכבוד!!
    אני יותר מגאה שיש לי אחייניות כמוכן..
    הטיול נשמע עד עכשיו כמו חוויה של באמת פעם בחיים, אז תנצלו כל רגע ותבלו יפה.
    כיף שהתקשרתם, הבנות סיפרו לי על זה לפחות 5 פעמים..
    שירוש, גם באוסטרליה את ממשיכה ליפול??
    טוב, יש דברים שלעולם לא משתנים - רק תשמרי על עצמך יפתי.
    רז פז תיהני מכתיבת היומן ואל תשכחי לתעד שום חוויה.
    ספי ורונן, נראה לי הכי כיף להמשיך לקום מאוחר..
    לילה טוב יקרים שלי, הלכתי לישון.

    השבמחק
  4. היי טפירואים....איזה כיף לשמוע חוויות מכם דבר ראשון על הבוקר בעבודה עם הקפה הראשון והשקט(והלחות והחום...).בנות מקסימות ואהובות, אתן באמת כותבות נפלא ודרך התיאורים שלכן אפשר ממש להרגיש כאילו אנחנו אתכם במקומות המופלאים האלה שאתם מטיילים בהם. שמש גשם רוח ושוב קצת גשם נשמע כמו חלום כשקוראים את זה בת"א עם 80% לחות...אז תהנו. רז מתוקה היה ממש מרגש לקרוא על הארוחות המשפחתיות שאתם עורכים כל ערב...(ספי לתשומת ליבך כשתחזרו לארץ). ספי מקווה שהנפיחות ביד מהדבורה ירדה ושלפחות הדבורים באוסטרליה מתוקים וידידותיים יותר לאנשים וזה שזה לא כל כך כאב....בעניין סדר היום המהמם שלכם..שזה בעצם אין סדר יום...זה כל הכיף וחלק מהמשמעות של להיות בחופש ומחוץ למסגרת....אני מזכירה לךשבארץ אמרת שאת לא מתכוונת לעמוד על לוח זמנים ומתי שתקומו תקומו ושפשוט תזרמי....נראה לי עוד כמה ימים ותכנסי גם את לשעון החופש..(:. שירוש מתוקה איזה כיף לקרוא את מה שכתבת, כאילו ממש ניהלנו שיחה...לכם יש חברים חדשים בדמויות של קנגורו ותרנגול הודו, לאיזק וטל בסרי לנקה יש חברים חדשים בדנויות של קופים לטאות כוח וסנאים ורק לנו פה נשארו המדוזות הלא ידידותיות...תשאלי את אמא אם יש דרך לשלוח לכם ספרים..אז אני אשלח לכן בכיף...וחמודה שלי החלק הכי כיף כשמשחקים מחבואים זה כשמרמים ולא בדיוק סופרים, וכשמציצים, אז פעם הבאהתרמי קצת גם את...מותר.מקווה שאת אוכלת קצת יותר ושאת כעוסה קצת פחות...רונן חמוד ממה נהנית כל כך בגמר המונדיאל אנחנו בעד ההולנדים שכחת? איזק סיפר שהם ראו את הגמר בסרי לנקה ששם זה יצא אמצע הלילה ושהם גמרו שם בקבוק וויסקי...אז אתה בטח יכול לתאר לעצמך את איזק אח"כ. מקווה הכבישים כבר יותר יציבים והמדרכות יותר ישרות ושהדרך יותר בטוחה.....אז יאללה,אני מתחילה לעבוד(לצערי....סתם!)תשלחו יותר תמונות ותכתבו יותר...כי גם אנחנו מתגעגעים גם אם עבר רק קצת זמן...ד"ש ונשיקות גלית ים - ת"א איזק טל - סרי לנקה על גלים בגובה 2 מטרים.

    השבמחק
  5. הי,

    איזה כייף לשמוע עדכונים, הבנות כותבות ממש יפה:)
    ומהן מקבלים את העדכונים הכי מעניינים ... ספוש - מקווה שהעקיצה לא הייתה כואבת מידי, ותמשיכו לקום מאוחר - מה בוער לכם ? :)
    נשיקות - תמשיכו לבלות
    טלי

    השבמחק
  6. בנות מהממות ויפות שלי. כמה כייף לקרא מכן. אניכל בוקר בודקת בעקביות לראות אם יש משהו חדש ואתמול בבוקר כבר התחלתי לנסח מייל מתלונן ובכייני על כך שאני לא שמעתי מכם כלום חדש כבר כמעט שבוע אבל בסוף מחקתי כי נזכרתי איך זה להיות בצד השני, ששבוע פה לא ממש מרגיש כמו שבוע שם. בקיצור פזי! את כל כך מתוקה!! קבלי חיבוק מוחץ וענק מפה עד למוטורהום. אני מקווה שהלילה הצלחת לישון וכל הרעשים המשונים שאת לא רגילה אליהם לא הטרידו את מנוחתך. סיפרתי לך על הציקדות בקייץ ביפן שכל כך לא הייתי רגילה לקול שהם משמיעים עד כדי כך שהייתי מתעוררת מהם כל בוקר?.. לקח לי זמן להתרגל. בירי המהממת! אני לא מאמינה שבקושי עברו שבועיים מאז שנסעתם. לי זה כבר מרגיש הרבה יותר. כמה ספרים את קוראת! כיף לך. לי יש פה את כל הספרים בעברית שאני רוצה ואני לא מצליחה לקרוא כלום. חם לי פה נורא.. אני כל יום נוסעת לעבודה באופניים ובדרך חזרה אני מגיעה הבייתה מטפטפת ממש ישר למקלחת. הייתי שמחה במקום מקלחת לטבול במעיין(או בריכה, תלוי מי מכם הממציא פה, את או אבא:)פרטי ומרענן. אני גם מאוד מאוד נהניתי מהמונדיאל ועכשיו מוזר לי לא לשבת כל ערב עם קערת גרעינים על הברכיים ולצרוח כשנכנס גול למרות שזה לא ישנה לי כלום בחיים. בקיצור אני כנראה צריכה תחביב חדש:) דרך אגב לא שמעתי לא מהבנק ולא מהדיירים החדשים שלכם ולא מאף אחד כבר יותר משבוע ואני מתחילה להרגיש שהענקתם לי תואר מפוצץ נטול תוכן! ספי ורונו אני מקווה שאתם זוכרים גם לנוח ולא רק לדאוג ולארגן דברים כל הזמן. חצי שנה זה כל כך ארוך מצד אחד וכל כך קצר מצד שני.. מקווה שתמצאו את האיזון ושתמשיכו להנות לכם. בגעגועים גדולים וחיבוקים ונשיקות,
    אירית

    השבמחק