יום רביעי, 21 ביולי 2010

דיינטרי וקייפ טריבוליישין

טוב הגענו לסוף העולם... לקצה של אוסטרליה, שכולו יער גשם אחד גדול, לבנות כבר נמאס סופית מיערות גשם והנה כמה עובדות על יערות הגשם פה:
• יער הגשם דיינטרי תופס אחוז אחד מכל שיטחה של אוסטרליה
• 62% מכמות הפרפרים באוסטרליה נמצאים ביער גשם זה
• יש ביער הגשם דיינטרי יותר סוגים של עצים מכל אירופה כולה
• זהו המקום היחידי בעולם שבו האוקיינוס פוגש את יער הגשם
• יער הגשם דיינטרי בן מאה מיליון שנה
• השם קייפ טירבולשיין הומצא ע"י קפטן קוק (מגלה אוסטרליה ב-1770) בגלל הבעיות הרבות שהיו לו בשטח זה
בגלל חוסר האינטרנט פה העלינו היום גם את הרשומה של פורט דאגלס, אז מי שרוצה מוזמן לקרוא את הרשומה הקודמת.
נחמד לשמוע שיש קוראים לבלוג שלנו ושאנחנו לא כותבים רק לעצמנו, זה קצת דומה לרדיו, כותבים כותבים ולא בטוח שמישהו מקשיב..
אנחנו כרגע נמצאים בקוקוטאון שזו העיר הכי צפונית שניתן להגיע אליה עם רכב שהוא לא 4X4, העיר הזו נראית כאילו עצרו אותה לפני 200 שנה, הכל נראה כמו המערב הפרוע. החלטנו להישאר פה כמה ימים לנוח. נראה לי שהבנות כבר עייפות מלראות ולטייל עברו רק שבועיים וחצי והדבר היחידי שהן רוצות זה קצת לנוח במוטורהום, אז זה היתרון שמטיילים הרבה זמן הוא שאין מה למהר ואפשר לנוח כשבא לנו..

יש לנו ערימות של תמונות רק אנחנו לא כל כך מצליחים להעלות אותם בגלל בעיות אינטרנט שיש פה ...אולי בהמשך

ספי
******************************************************************************
היי
נסענו ונסענו והגענו לטרק היינו צריכים לסיים אותו תוך כמה דקות אבל מה לעשות ככה זה ביערות גשם תמיד הולכים לאיבוד... הלכנו והלכנו יותר משלושה קילומטרים בעליות ביער גשם!! וכשסיימנו היינו ממש שמחים לפחות אני ורז.. ולליאור צילמנו אוטו גלידה אבל הוא מה זה מעפן!!
טוב המשכנו בנסיעה לחפש חניון קרוונים בדרך הקאתי את כל מה שאכלתי אבל לא היה מה.. ואז בכיתי וממש לא הרגשתי טוב. עליתי למעלה לשכב, אחר כך ירדתי אל המקום שלי לראות איך מעבירים אותנו ועוד מלא מכוניות אחרות במעבורת מעבר לנהר מלא בתנינים. היה מגניב.
הגענו לחניון קרוואנים (אחרי הרבה טעויות בדרך) שהיה מלא בוץ אז לא נשארנו אבל אכלנו שם ארוחת צהריים במסעדה שהייתה שם, הבולנז לא היה משהו אז נתתי לרז את שלי שאמרה שהוא ממש טעים ואני אכלתי לאבא את הצ'יפס שהיה ממש טעים כי הוא היה קריספי וגם הקטשופ לא היה חמוץ בסך הכול בסדר.
נסענו לחניון קרוואנים אחר ולשם שינוי היה בסדר. נשארנו בו, ואבא מצא בתוך צינור עבה שתקוע באדמה שלושה צפרדעים!! חח.. אחר כך שהגיע הערב אכלנו אורז תירס מקופסת שימורים וטונה מקופסת. היה ממש טעים. אני ערכתי את השולחן אז גם פיניתי הכל.. ועכשיו אני כותבת כאן.
למחרת הלכנו ליער גשם כזה שהולכים מלמעלה ואמרו שיהיה חיות משוחררות ואפילו ציפור אחת לא ראינו.. באקווריומים ראינו דגית והעובד שהיה שם אמר שהיא ביישנית והוא הסביר לנו איך לעשות שהיא תצא ואני הצלחתי עד הסוף ואף אחד לא הצליח!! אחר כך ראינו סרט והיה לי משעמם אז עליתי למגדל עם מדרגות והוא ממש גבוה והיה בו 100 ומשהו מדרגות היה ממש יפה למעלה.
משם נסענו לעשות טרק קצר, והלכנו לאכול גלידה היא הייתה של פירות טרופיים ואני לא טעמתי כי לא היה וניל!!!!!! איזה מין גלידריה בלי וניל?!?!?! טוב אחר כך חזרנו לקרוון ואז עשינו עוד כמה דברים ואז הלכנו לישון.
ביום למחרת הלכנו למקום כזה שעושים מעל היער גשם אומגה ולבשנו קסדות על שלי היה כתוב מאדאם בטרפלי, על של אבא היה כתוב הומר סימפסון, על של אמא באטמן ועל של רז הכי מצחיק דורה החוקרת.. אבל לא אנחנו בחרנו אז רז מזה התבאסה.. אחר כך הלכנו לאומגה והיה ממש כיף אבל ההליכה לשם זה כמו טרק בעלייה. עשינו כמה תחנות ואז הגיע התחנה האחרונה ששם היה צריך לעלות רגליים למעלה ולעזוב ידיים ואז מורידים אותך במהירות בירידה.
אחרי הפעילות הלכנו לים והיה ממש כיף אני, אבא ורז בנינו בת ים גדולה מחול ואז שיחקנו כדורגל ואני ורז היינו נגד אבא, אני הגדלתי את השער של אבא ורז הקטינה את שלנו!! חח.. ואז התגלגלנו מצחוק ואבא לא הבין למה ואז העפנו את השער שלנו והגדלנו ממש את השער של אבא.. נכנסנו לים היה ממש כיף ואחר כך הלכנו בחזרה למוטרהום, מצאנו פארק קרוואנים ועשינו מדורה שלא ממש הצליחה ואכלנו תירס מקופסת שימורים ואורז אדום שהיה ממש ממש טעים.
הלכנו לישון והתעוררנו אני ורז אחרי נסיעה של שלוש שעות שלא נקיא והגענו לקוקטאוון שהיא ממש דומה למערב הפרוע. טיילנו בה והצטלמנו עם פסל של ג'יימס קוק שגילה את אוסטרליה ואז אכלנו ארטיק וחזרנו לקרוון (ועמית ועדי) עשיתי לרז מלון... ועדי אני כן קוראת ספרים את פשוט לא יודעת..
מתגעגעת מאוד מאוד מאוד
שירי
********************************************************************************
היי
"איזה כייף היה בימים האחרונים" (במרכאות, כבר נמאס מכל יערות הגשם). היום הספקנו הרבה, בהתחלה הלכנו למקום שבנוי בתוך יער גשם, שם יש המון גשרים בגובה די גבוה והולכים עליהם ורואים את יער הגשם מלמעלה,זה מקום ענקי ובכניסה אמרו שלא באות משפחות מישראל , אולי פעם ב ...מלאאאאאאאאאאאאאא זמן.
אמרו שיש המון חיות וציפורים אבל אפילו לא ראינו חיה או ציפור אחת, אבל ראינו המון פרפרים יפים וצבעוניים. אחרי זה עשינו עוד מסלול הוא היה יותר קצר אבל מאוד דומה. כי כל יערות הגשם אותו הדבר.
אחרי זה נסענו למפעל גלידה, לפחות חשבנו ככה עד שהגענו למקום ראינו שאין סיור מאורגן לגלידה. בדרך לגלידה ציירתי מלא כי היה משעמם והיו לידי דפים. טעמתי מכל הטעמים של הגלידה, היו שלושה טעמים בלבד בעצם ארבעה, היה למטה עוד אחד. המנגו היה היחיד שטעים, ממש טעים. אחרי שסיימנו הלכנו לדשא שמעבר לכביש ועלו על שירי פרפרים בצבע תכלת.
הלכנו לחניון טיילנו קצת שם ואז הלכנו ברגל לים שמחובר לג'ונגל. זה המקום היחיד בעולם שבו הים והג'ונגל נפגשים. ראינו את הים ואז אני ושירי הלכנו לבריכה, השתוללנו, ואז שמעתי שמישהו קורא בשם של שירי. "שירי" ואז הוא אמר רז חלש מאוד. יצאנו מהבריכה ולא ראינו אף אחד אז הלכנו למוטורהום לבדוק אם מישהו קרה לנו אמא ואבא אמרו שלא ואמא אמרה שכנראה חשבנו כך כי אנחנו רעבות.
חזרנו לבריכה הפעם עם אבא שיחקנו כדורעף נהיה לי קר ואז הלכתי בחזרה המוטורהום והתלבשתי, אחרי כמה דקות אבא ושירי באו ואכלנו ארוחת צהריים, זאת הארוחה הכי טובה שאכלנו אי פעם קציצות ואורז מבושלים יחד עם המון רוטב.
(בתחילת היום שכחתי לספר על זה נתקענו בבוץ ואז בא מישהו שהוציא אותנו יותר נכון גרר אותנו מהבוץ).
בבוקר יצאנו מהפארק וחנינו לידו קצת רחוק ממנו אבל די קרוב אליו אמא ואבא מילאו טפסים ואז חיכינו כמה שניות ובא המיניבוס שאסף אותנו ועוד אנשים למקום המתוכנן זהו מקום שעושים אומגה ביער גשם בגובה של 20 מטרים. הגענו למקום, חבשנו קסדות וכל מיני סרבלים והתחלנו לעלות ולעלות, הגענו לתחנה הראשונה קשרו אחד אחד בחבל ומשכו לתחנה השנייה, היה די כיף חוץ מזה שכל שתי שניות עצרנו כדי לעבור לתחנה הבאה. כך סיימנו את כל התחנות היה קצת מפחיד.
לבשנו בגדי ים והשתוללנו בים ואז אבא אני ושירי בנינו בת ים מחול. הלכנו עוד פעם למים ואז שיחקנו כדורגל אבא ניצח אבל התוצאה הייתה צמודה. ונסענו לחניון קראוונים שכולם יכולים לישון בו בלי כסף.עשינו מדורה שלא ממש הצליחה אכלנו אורז מסביב למדורה, עשינו מקלות עם גיצים. מחר מחכה לנו נסיעה ארוכה אז עכשיו אני מנסה לא להירדם כדי שאוכל לישון מחר בנסיעה ולא תהיה לי בחילה.
מתגעגעת
רז

12 תגובות:

  1. איזה כיף לכם ...הלוואי עלי עם הילדים - תהנו מכל רגע זו חוויה אדירה ומגבשת. מי אחראי על פינוי החר...? תרשו לעצמכם להיזרק, טפסו על הר השלחן ותעלו תמונות של וונאבי לפרצופספר ... שיהיה בכיף. חדוי

    השבמחק
  2. היי. טוב, תדעו שהרשומות שלכם הפכו לכמו סידרה טובה בהמשכים שמשודרת בטלוויזיה פעם בשבוע....ואתה מחכה שבוע שלם לראות מה יקרה בפרק הבא!!! ואז בא שבוע כמו השבוע הנוכחי שפתאום מציפים אותך בשני פרקים רצופים.....כל העניין הזה עם האינטרנט באוסטרליה לא מובן לי בכלל, לא שזו מדינת עולם שלישי כמו סרי לנקה, ששם דרך אגב מצליחים לתקשר די בקלות דרך האינטרנט... ואפילו מלא תמונות מהממות או דרך הפייסבוק או בפיקאסה, אז נראה לי שזה סתם תירוצים!!! אז מה שלומכם ? כמה ארועים כמה חוויות, טוב שאתם נחים כמה ימים, גם אנחנו "הקהל" צריך לנוח מכל המאורעות והחוויות שלכם ולהפנים אותם כראוי. רז ושרי אם ייגמרו לכן ספרי הקריאה , תמיד שתוכלו לכתוב בעצמכן את הספר הבא..(אפשר לנסות לשלוח ספרים ? ספי מקווה שאהבת את הספר שהשאלת ממני). לשכב על החול מול הים זה משהו שאני מוכנה לעשות חיים שלמים...פשוט לשכב לקרוא לשמוע מוסיקה ולתת לזמן לעבור, אז בטח ממש כיף לעשות את זה בלי להיות טרוד שתיכף צריכים לחזור הביתה ושיעורים ולהתארגן ליום המחרת. גם כאן צריך להתארגן אבל בידיעה שגם מחר יהיה כיף חיים. בנות חמודות אתן כותבות כל כך יפה, מספרות סיפור הרפתקאות , ספי את יותר איפורמטיבית, אבל לפחות את כותבת, רונן הוא הקול השקט, הדומם. ספי, קציצות ואורז !!! תיזהרי שבסוף לא תגלי את רזי המטבח ותתאהבי! מקווה שיש לכם מלא דיסקים במוטורהום שאפשר לשמוע תוך כדי נסיעה ולשיר בקולי קולות. לכם יש סיפור צפרדע מאוסטרליה וטל יש סיפור צפרדע מסרי לנקה..הוא מצא צפרדע בתוך האסלה...וחבר שלו עשה עליה את מה שעושים בשירותים....אז כל אחד והצפרדעים שלו.שירי ורז אני מסכימה איתכן ששבעתן כבר מיערות גשם....צאו החוצה, וחפשו גלידת וניל כמו ששירי אוהבת ורוצה... הבריכות האלו בנות שאתן מספרות שאתן הולכות לבד זה בתוך מתחם החניון? בכלל לעיר, אתם נוסעים עם המוטורהום או עם מוניות ? נראה לי פעם בכמה זמן תגיעו עם המוטורהום לבית מלון, תשאירו אותו בחנייה ותתפנקו לכם ללילה בחדר מרוווח עם אמבטיה ומיטה גדולה. רונן לך מצאתי עבודה חלופית אם יימאס לך מגראוויטי..."מפצח הקוקוסים", על משקל "מפצח האגוזים"....החופש עובר מהר באסה...אני אומרת לאיזק שכשהוא חוזר מסרי לנקה הוא עובר לגור בעבודה שלו, שיעשה מלא כסף שאפשר יהיה לבוא לתאילנד...ספי את לא היית כאן כדי להזכיר כמו כל שנה מחדש את התאריך המדויק של יום הנישואין שלי...חגגנו בשלט רחוק, אבל איזק מבטיח לפצות...נראה אותו. טוב יאללה אפשר להמשיך ולהתברבר כך עוד שעות....נשיקות חיבוקים ויאללה תעלו תמונות כבר שלא נחשוב שאתם עובדים עלינו!!! גלית.

    השבמחק
  3. לרז,

    כל זה נשמע באמת עד עכשיו כמו חלום אמיתי.
    אני מקווה שתהני כל יום מחדש ושתבלי בכיף חיים.
    גם אני הייתי רוצה להיות שם כמוך, איזה כיף לך...

    עומרי נתנסון

    השבמחק
  4. היי ספי,

    איזה כיף לקרוא את הרשומות שלכם.
    גם אנחנו עשינו לפני 4 שנים טיול בקראוון של מוטורהום בשבדיה. אחלה קראוונים, רק שאני מפונקת ולא אוהבת לבשל ולכבס בחופשות. קראתי קצת מה ששירי ורז כתבו - הן כותבות מאוד יפה! מחכה לראות תמונות. תמשיכו לבלות ולעשות חיים - אין חוייה יותר מדהימה ממה שאתם חווים כעת. וכמו שאומרים : cherish the moment. ד"ש, אורלי נתנסון.

    השבמחק
  5. אנשים יקרים ובנות מהממות שלי,תחשבו שעד לפני פחות משלושה שבועות לא ידעתם מה זה יער גשם ומה יש בו, ומה זה מוטורהום, מה יש באוסטרליה בכלל. בעצם לא נחשפתם להרבה דברים שעכשו אתם נחשפים אליהם בצורה אינטנסיבית אומנם, אבל עדיין אתם רואים וחווים דברים באמת מיוחדים. בנות מתוקות, אי אפשר שכל יום יהיה חגיגה, יש ימים פחות טובים ויותר טובים כמו בכל חוויה אחרת. אני אוהבת אתכם הרבה ועכשיו חייבת לרוץ! אכתוב שוב ממש בקרוב.
    אירית

    השבמחק
  6. היי D:

    כמה יערות גשם יש באוסטרליה ? כל פעם אתם הולכים ליער גשם אחר וזה בטח ממש כיף ..
    ואיך רונן ניצח אתכן בכדורגל אם אתן הייתן שתיים והוא היה אחד ? O:
    ורז - אם אני יזכור את זה עוד חצי שנה שתחזרו אני יקרא לך דורה החוקרת ((:
    ושירי צודקת - מה זה גלידריה בלי וניל ?!
    טוב , אז תמשיכו להינות (אם ככה כותבים את זה )
    וזהו (:
    אההה , שכחתי להגיד שבהישרדות העיפו את גיא אבל זה בטח לא מעניין אתכם אז סתם אמרתי את זה .. (:

    -מעמית לישה DD: -

    השבמחק
  7. רז ושירי!
    איזה כיף לכם.... כיף לקרוא את החויות מהטייול נראה שאתם עושים חיים משוגעים!
    תהנו מכל רגע ותעלו תמונות שנראה שהכל זה אמיתי !
    מתגעגעות מאוד גיא ותאי רובין פרץ! :)

    השבמחק
  8. היי כולם
    היום יש לסבתא יומולדת, גדלה בשנה. נראה לי שהשנה לא יהיו חגיגות, אבל אירית הגדילה לעשות והכינה 2 עוגות שחלילה לא יחסר... הבנות ואני קוראות את הבלוג שלכן באופן קבוע ובזכות הסיפורים המפורטים שלכם, לפעמים זה מרגיש כאילו אנחנו איתכם.. בשבוע הבא אנחנו טסים, ואין יום שעובר בלי מחשבה שאולי כדאי להשאיר את עפרי..אבל להפתעתי ולהפתעתכם אני בטוחה - אילן מתנגד בתוקף!! נוצר מצב שאני זו שמנסה לשכנע אותו להשאיר אותה כאן!! זה בטח לא יהיה פשוט עם כל הרביעייה..
    יקרים שלי, תמשיכו להנות ולתעד את הטיול אפילו שהאינטרנט לא ממש זמין.
    שבת שלום.

    השבמחק
  9. טפירויים יקרים,
    כיף להתעדכן, התיאורים שלכם הם פרסומת מהלכת לטיול באוסטרליה. כל הכבוד על התכנון, הביצוע חוויתי ביותר. המשיכו להנות, מפרגנים בענק. מתגעגעים מאד מאד הלררים.

    השבמחק
  10. היי רז
    אני ממש שמחה בשבילך שאת כל כך נהנת בטיול!!
    את כותבת מקסים.
    תמשיכי לעשות חיים!!
    מתגעגעת דרור

    השבמחק
  11. היי, שירי לא ידעתי שאת עדיין עושה "מלון" לרז וטוב שאת קוראת ספרים...ורז,נהנית מהמלון של שירי?חח.. מקווה שאתם נהנים בטיול הזה ושירי תרגישי טוב(כי אמרת שהקאת ולא הרגשת טוב) תמשיכו לעשות חיים ולהנות מכל רגע בטיול ואני מקווה שהזמן יעבור מהר ותחזרו מהר.. אוהבת ומתגעגעת הכי הכי עדי (לישה)

    השבמחק