יום שלישי, 6 ביולי 2010

התחלנו בטיול - הונג קונג

אני ושירי ישבנו יחד בטיסה, אני ישבתי ליד החלון, ליד שירי ישב בחור צעיר ששמו חובב שהיה מאוד נחמד אלינו. לכל אחד מהנוסעים היתה טלוויזיה ומחשב, צפיתי המון זמן בטלויזיה עד האוכל, אחרי האוכל ישנתי קצת ושוב צפיתי בטלויזיה, הטיסה עברה מהר יחסית לעשר שעות וחמש דקות.
נחתנו בהונג קונג, נסענו לפסגת ויקטוריה עלינו ברכבת לפיסגה וראינו משם את כל הנוף של הונג קונג. ישבנו לקפה וחזרנו לשדה התעופה וכרגע אנחנו מחכים לטיסה לאוסטרליה, אני אוכלת ציזבורגר ואבא הלך על משהו סיני וחריף, הרוגים ומותשים עוד 7 שעות ומגיעים...
רז

11 תגובות:

  1. רז זו עמית ותגידי לרונן שאני אמרתי לסבתא שהכל בסדר איתכם DD: ♥♥♥

    השבמחק
  2. נו, אז איך חגגתם את היום הולדת של אמא?
    הילה

    השבמחק
  3. משפחת טפירו תהנו ,ניתגעגע אליכם,תחזרו מהר
    תחסרו לנו..

    השבמחק
  4. רז אכלה צ'יזבורגר?!? לא מאמינים . . .
    איזה כיף לשמוע מכם. תמשיכו לעדכן אנחנו מתגעגעים!!!
    משפחת גל

    השבמחק
  5. מזל טוב לספי משרון ב SCD
    אני אכלתי משהו אצל זינה
    מקווה שכבר הגעתם לקרוון ועושים חיים

    שרון

    השבמחק
  6. שלום משפחת טפירו היקרה,
    אי אפשר שלא להתרשם מההתרגשות סביב הטיול. אני בטוחה שתעשו חיים. המשיכו לעדכן. נשיקות לרז ולשירי.
    איריס.

    השבמחק
  7. שלום משפחה יקרה
    אני מניחה שאתם כבר באוסטרליה, תעדכנו קצת יותר את הבלוג...
    אוהבת אתכם, תהנו ותבלו
    דודה ואחות
    גליה..

    השבמחק
  8. לא רוצה להיות אנונימי..

    השבמחק
  9. שלום משפחת טפירו . איזה כיף לראות שלא שכחתם אותנו ומצאתם לכם זמן לעדכן אותנו...ספי איזה מקום מהמם בחרת לך לחגוג יום הולדת....אתם כבר בטח גומעים ק"מ ברחבי אוסטרליה....איזה כיף...שירי ורז אני מקווה שיש באוסטרליה אוכל טעים לכם ושאהבתם את ההפתעות שהכנו לכם אני ואיזק בארץ....איזק וטל תופסים גלים בסרי לנקה ונמצאים מבחינתם בגג העולם... תמשיכו לספר חוויות...מתגעגעת...גלית אוחנה

    השבמחק
  10. שלום לכם ,
    איזה יופי לקרוא את רז. תמשיכו לעדכן אותנו , אני עוקבת ומחפשת מה חדש אצלכם.
    ספי , נו , ספרי קצת על היום הולדת. כל המטוס שר לך ?
    נשיקות ,
    גילי

    השבמחק
  11. שלום משפחה יקרה כיף לקרוא את החוויות והמראות שמשתקפים מבעד לתיאורים. שמרו על עצמכם ותנצלו כל רגע
    עם חיבוק חם לעוד יום מושלם
    מצביה (אמירים בנימינה).

    השבמחק