יום שישי, 16 ביולי 2010

פאלם קוב ואליס ביץ'

הי כולם,
נחמד לשמוע שקוראים בבלוג ואנחנו לא כותבים רק לעצמנו... אנחנו מתחילים להתרגל לחיים בקראוון, כבר מתורגלים בפתיחת המיטות בערב וסגירתן בבוקר, סידור מהיר של הקראוון לפני נסיעה כדי שהכל לא יעוף בנסיעה. אנחנו צפונה ועוברים בין החופים המדהימים שיש פה. רונן כבר נוהג במוטורהום כמו שצריך ובלי לעלות על מדרכות... מסתבר שאפשר להתרגל לנהוג בדבר הגדול הזה.
דרך אגב אינטרנט פה זה משהו מאוד בעייתי, לא בכל מקום יש ואם יש זה כבר עולה כסף כמו כל דבר באוסטרליה.
מסתבר שישראלים זה דבר נדיר באוסטרליה כל אחד שואל אותנו מאיפה אנחנו כשאנחנו עונים מישראל יש להם תגובה של אווווו ואחר כך הם אומרים שישראלים מגיעים לפה רק לעיתים נדירות, כנראה שבצפון אוסטרליה לא נראה ישראלים (-:
לא שמעתי מה קורה עם העלייה לאוויר ? או מה שלום משפחת גל (ולא קוקו מאילת)...
הנה מה שהבנות כתבו על היומיים האחרונים:

אתמול הלכנו לחוות הפרפרים. עלו עלינו פרפרים בעיקר על רז שהיה לה סוודר וורוד כהה.אחר כך היא נתנה לי את הסוודר רק אחרי שאמא ואבא אמרו לה כי היא לא הסכימה.היה כיף. צילמנו פרפרים וגלמים (הרבה..) היינו כמעט שעתיים בחוות הפרפרים.
היום הלכנו לספארי לחיות טרופיות. האכלנו קנגרואים, ראינו מופע נחשים וליטפנו אחד (ליאור צילמנו!!) וגם מופע תנינים וזה ממש מפחיד.. איש הולך לתוך הכלוב הזה עם התנינים ולוקח בשר ומחזיק והתנינים רודפים אחריו עד שהם תופסים את הבשר והוא נותן להם אחרי כמה זמן.. התנין יכול לאכול אותו.
היו חיות ממש מוזרות.. אחת נראתה כמו בת יענה משולב עם קרנף!! גם היו תוכים מאוד צבעונים ויפים. היו קנגרואים ממש חמודים אבל לא היו גורים.. (אוף..) היה למור ממדגסקר (או איך שלא כותבים את זה בעברית) וגם לכל תנין יש סיפור אחר. לאיזה תנין יש סיפור כזה: הוא היה בנהר ליד העיר וכל הזמן נעלמו כלבים, לא הבינו לאן, חיפשו ולא מצאו. עד שחיפשו בנהר מצאו את התנין ותפשו אותו ושמו אותו בספארי. ולאחת אחרת יש כזה סיפור: התנינה הייתה ליד חווה וכל הזמן נעלם בקר ולא הבינו למה.. ואז כלאו אותה גם בספארי. ויש סיפור שמישהו שאבא מכיר שמדריך באיזה מכון כושר בישראל שאבא היה בו הלך לאיזה נהר עם תנינים עם חבר שלו והאיש הזה הלך עם סירה בנהר והחבר שלו נשאר בחוץ, ואז בא תנין והאיש הכה את התנין השוט וכמעט נהרג!! איזה מסוכן זה. אני אף פעם לא הייתי עושה דבר כזה!! טוב בואו נעבור לנחשים.. את האמת אין כל כך מה לספר אז נעבור למה שעשינו אחרי שיצאנו מהספארי. הלכנו לחניון קרוואנים שאנחנו עכשיו בו.. ואכלנו פסטה בולונז ולאמא רוטב רגיל בצד. אני ורז הלכנו לברכה. ומה שהכי קטע פה שלברכה ולכביסה אין קוד ורק לשירותים יש קוד (שאנחנו יודעים אותו) איזה מפגר זה!!
טוב זה מה שעשינו היום אז ביי!!
שירי

*******
הלכנו לגן חיות היו שם המון חיות מוזרות, החיה שכי התלהבתי ממנה זו הייתה התנין היא הייתה החיה הכי גדולה וקראנו על תנין שאכל כלבים ולא מצאו אותם ואז חיפשו בנער ומצאו תנין והביאו אותו לגן. והיו עוד המון סיפורים מעניינים ואבא ואני קראנו את כולם .לפני התנינים הלכנו לקנגורואים והוצאנו את שקיות האוכל כדי להאכיל את הקנגורואים לאחד קראתי מושי ולאחר קראתי קוצ'י הם אכלו ממני הכי הרבה וגמרו לי את שקית האוכל לפני הקנגורואים ראינו מופע נחשים ושם ראינו את הנחש החמישי הכי ארסי בעולם וגם את הכי ארסי בעולם. ליטפנו נחש אחד שלא היה ארסי. אבא תרגם לי את מה שהמדריכה אמרה ואמא תרגמה לשירי. היה די מעניין וגם קצת מפחיד למרות שהמופע התנהל בתוך כלוב גדול.
בהתחלה בהתחלה ראינו תוכים ממש צבעוניים ועוד חיה לא ברורה אבל די מצחיקה והחיה הזו
כאילו הבינה מה אמרנו היא ניקתה את הנוצות שלה ושירי אמרה לה להסתכל עליה בשביל תמונה והיא הסתכלה. לכל אחד מהחיות היה קרטון שמצוירת עליו אותה חיה והיה אפשר להכניס את הראש כדי להצטלם.
ויש גם חדשות טובות סיימתי שני ספרים ואני בדרך לסיים את השלישי שהוא ממש מרתק.
הוא על שלוש בנות בתיכון בנות 15 בערך שעוברות חוויה מסוימת ,אני לא ארחיב עוד ורק אגיד לכם את שם הספר "כמה שאת נהדרת" מהסדרה עד הבת מצווה זה יעבור. כתבה נועה רום.
אני מרגישה כאילו עברה כל החצי שנה מפני שאני מתגעגעת כאילו עברה חצי שנה.
מתגעגעת הכי הכי
רז

10 תגובות:

  1. ושוב אני יציין כמו שבכל התגובות שלי : כיף לכם !
    אתם חצי שנה באוסטרליה ואני הייתי יומיים במדבר מהקייטנה (קייטנת אגד) והיה ממש כיף ! היינו באוהל בדואי ורכבנו על גמלים והיה כיף .. עוד מעט סבתא באה אלינו כי אירית לא יכולה לבוא ואתם לא בארץ בכלל אז אמא לא רוצה שהיא תבשל לבד אז היא באה לפה ..
    ושוב אני יגיד - שקט פה מידי ! ! !
    ואני גם רוצה לציין שאני התקבלתי לכיתת תל"ם שבעמל ואני לא שמחה כי אני רציתי לספורט (ואני יודעת שאני בטטה ) ואמא אומרת שזו הכיתה הכי טובה ואני צריכה להתגאות שהתקבלתי אליה אבל אני לא ...

    וואי איזו תגובה ארוכה ..

    ~חפירות חפירות ~

    -מעמית לישה - D:

    השבמחק
  2. הי לכם. איזה סיפורים וחוויות מדהימות אתם עןוברים, בסוף רק שלא יקרה לכם כמו בסרטים של האנשים שהתחברו לחיות בג'ונגלים וקשה היה להם לחזור לחיות עם בני אדם 'טרזן' בגירסת 2010. שירי ורז כל הכבוד על האומץ לראות את החיות המגעילות והמפחידות האלו, תנינים ונחשים הם חיות שמבחינתי יכולות להיכחד מהעולם!!!איך מזג האויר אצלכם ?גשם, שמש, בריכה ובוץ? איזה כיף ...אתן יכולות ללכת לבריכה עם בגד ים ומגפיים - תודו שלא חשבתן על זה. אצלינו כאן יום שישי...הבית שקט שקט שקט שקט...אני וים עשינו לנו ארוחת ערב של פיקניק בסלון\ עכשיו ים יצא לכבוש את ת"א ואני נשארתי כמו בימי הרווקות....האמת ממש כיף...ספר, מוסיקה שאני בוחרת ובירה קרה קרה...אני מתגעגעת לטל ואיזק, לא נראה לי שהם מתגעגעים בחזרה...(אין זמן להתגעגע כשכל מה שחושבים עליו זה הגל הגדול הבא וזה שאחריו) ובמעט הזמן שנשאר הם עושים קעקועים על הגוף. ספרו איך עובר הזמן לאט, מהר? מכאן זה מרגיש כאילו שאתם מלא זמן שם, גם אצלכם כך? יאללה התעייפתי ....תמשיכו לכתוב ....נשיקות חיבוקים ומה שבינהם. גלית

    השבמחק
  3. הא יציין ואני אציין, הוא יעשה ואני אעשה.פתחתי בשיעור לשון קצר לעמיתי.. אולי אלך להיות מורה באלפן של קוג'י. איך שראיתי את השורה על הנחשים נזכרתי באבא זאת אומרת אחי הגדול זאת אומרת בעלך ספי שהגן על משפחתו בגבורה והרג נחש שהסתנן בחוצפתו לגינתכם. יש לי אפילו תמונה של הנחש הזה איפשהו במחשב. אתמול בערב לא הלכתי לאמא/סבתא כי היה יום הלדת כפול לענת ועוד ענת. קוג'י ואני היינו אחראים על מחלקת הקינוחים ואני הכנתי עוגת גבינה עם קצפת וסירופ מייפל שיצאה טובה עד כדי כך שנטעלי התעקשה שאפתח קונדיטוריה בייתי וזה לפני שהיא טעמה את עוגת התפוזים שלי(מתכון של גליה).. קוג'י עשה מן פודינג בייתי כזה שחוץ ממני וענת שהכרחתי אותה לאכול אף אחד לא אכל.. מסכן. דווקא יצא טעים. הלכתי לישון עם גב תפוס וקמתי עם גב תפוס עוד יותר.. לא יודעת איך אסע ככה לחדרה כי זה התכנון להיום. המיטות שלכם נוחות? ואיפה אתם מתקלחים? יש דברים שחשבתם לעצמכם שחבל שלא הבאתם או להיפך למה נסחבנו עם זה? תמיד יש כאלה אבל הטיול שלכם ארוך ואי אפשר לדעת מתי תצטרכו מה. טוב יאללה אנ י עם מצב רוח של דיבורי סבתות על הבוקר אז אחסוך מכם! תמשיכו לעשות כיף ותחשבו עלינו ותעלו תמונות ותזהרו מתנינים והלוואי ותראו וולבי קטנטן וחמוד שמסתתר בכיס של אמא שלו. נשיקות לכו---לם.

    השבמחק
  4. אין לי מה לומר...אבל ראיתי מה את כל ההתכתבויות, תמשיכו לעשות חיים.
    אילן

    השבמחק
  5. זהו, מוצ"ש הגיע וחוזרים לשגרה שלנו, עבודות, גן אליס וקייטנות.. שגרה רגילה, לא כמו שלכם!!
    תזהרו מתנינים ונקווה שהפעם אבא רונן לא ימשיך בהרגלו לייבש פרפרים ולשמור אותם בספר, לא נעים.. נחמד להיות לשם שינוי במקום בלי הרבה ישראלים, בטיול שלנו להולנד רק מהחברים שבאים אתנו נמלא חצי כפר נופש..
    בנות יפות, תמשיכו לבלות ולכתוב על כל מה שעובר
    עליכן - אנחנו קוראים הכל ונשמח אם גם הבנים במשפחה ישמיעו את קולם..
    שבוע נפלא שיהיה לכן

    השבמחק
  6. שלום לכם ,
    אני עוקבת בשקיקה אחרי כל הסיפורים שלם. אני מרגישה איך הצבע שלי משתנה מצבכ גוף לצבע ירוק... קנגורו ? תנין ? בריכה בגשם ? אנחנו יכולים רק לחלום על זה...
    מחכה שתעלו תמונות כדי להתרשם מהחיים בקרוואן.
    ספי , אני מקווה בשבילך שאת לא מפתחת אלרגיה לדבורים. שמרו על עצמכם , המשיכו להניות , גילי

    השבמחק
  7. וואי , כמה שגיאות הקלדה....
    ככה זה כשמקלידים בלי משקפיים.... :-))

    השבמחק
  8. טפירויים אהובים, לקח לי זמן לעכל את כל המידע על החיות המתוקות שראיתם ובעיקר לעזור לקוקו מאילת להתאושש מהמידע על הנחש . . .(הוא לא תפקד אחר כך לכמה שעות). נשמע שאתם מתחילים להתרגל לחיים המשותפים מאוד!
    רז ושירי המתוקות, אתן כותבות מקסים וכיף לחוות את הטיול דרך העיניים שלכן, רק רציתי לשאול מה זה הקצב הזה של קריאת הספרים?!? בסוף עוד תרצו לעבוד כספרניות כשתהיו גדולות?!?
    טוב יאללה צריך להתחיל את היום . . .מתגעגעים המון!!!!! the gal family

    השבמחק
  9. הטיול נשמע ממש כיף, בנות אתן מקסימות תמשיכו לכתוב ולספר חוויות, וכמובן תמשיכו ליהנות!!
    ממש מתגעגעת ואוהבת המון
    בר הבייביסיטר

    השבמחק
  10. זה נשמע כאילו אתן כל כך נהנות תמשיכו לכתוב חוויות אני קוראת כל יום ובודקת אם כתבתן ושירי, סתם שאלה: ממתי את קוראת ספרים? תתחברו לפייסבוק ולסקייפ ונוכל לדבר.. טוב מקווה שתהנו ותעשו כיף חיייייייייים ושלא יהיו לכם בעיות עם כספים וכל הדברים האלה מתגעגעת.. , ממני באהבה עדי

    השבמחק