יום ראשון, 15 באוגוסט 2010

דארווין ואדלייד ריבר

הגענו שלשום בערב לדארווין, חנינו בפארק קרוואנים של הביג 4 שנראה כמו מפעל גדול לקרוואנים... קפצנו בערב לעיר ומצאנו חנות גלידה, שירי התאכזבה, כי איזו מין חנות גלידה בלי גלידה בטעם וניל??
למחרת קמנו מאוחר יחסית, פתחנו את היום בהאכלת דגים חמודים שנגסו לנו את הרגליים וזה היה ממש מדגדג. האתר פתוח רק בגאות בגלל שהדגים לא באים בשפל. פזורים שם מגשים עם לחם וניתן לקחת פרוסות ולהאכיל את הדגים, אנחנו עמדנו בתוך המים והאכלנו את הדגים, הם הסתובבו בין הרגליים שלנו, ניסינו להביא את כל הדגים אלינו כי הם מחליקים את הסנפירים שלהם על הרגליים שלנו וזה ממש נעים.
משם הלכנו לשוק והיה שם הרבה אוכל תאילנדי, הרגשנו כאילו הגענו לתאילנד. אמא עשתה מסאז' בגב ואבא קנה שרשרת. קנינו אננסים אבל הם לא היו ממש מתוקים, (כל המשפחה אהבה אותם, כולל שירי).
נסענו לבריכת גלים שנמצאת על המזח של דרווין. בבריכת הגלים יש כל עשר דקות 20 דקות של גלים. אפשר לקחת שם אבובים ובוגים. נשארנו שם עד שש בערב בגלל שהיה ממש כיף אפילו רז ואני בנינו רפסודה מבוגים אבל הרפסודה לא החזיקה בגלים, הרצפה הייתה מחוספסת וקיבלנו הרבה שריטות, חתכים ושפשופים קטנים.
סיימנו את היום בפסטיבל דארווין ,שוב בלי תכנון מוקדם הגענו לפסטיבל שמתקיים כל שנה באוגוסט, יש בו הרבה מופעים, אמנות, וכמובן אוכל... הסתובבנו על הדשא צפינו בהופעה של זמרים מקונגו (שהייתה די צורמנית ומרעישה) אכלנו פיצה, לחם הודי ועוד כמה קשקושים וחזרנו לישון בפארק קראוונים.
היום קמנו מוקדם לכיוון פארק קאקאדו, בדרך עצרנו באדלייד ריבר ועשינו שייט בנהר מלא תנינים. התחלנו לשוט, אנחנו היינו בחלק העליון של הספינה, המדריך זרק חכה עם חתיכה ענקית של בשר, המדריך אמר שהוא מחכה שתנינים יגיעו לכיוון הספינה. הגיע תנין יחסית בינוני (קטן משלושה וחצי מטר) המדריך התגרה בתנין עם הבשר, כדי שהתנין יקפוץ למעלה, התנין קפץ אבל לא הצליח לאכול את הבשר, בסוף המדריך ויתר לו והתנין אכל את הבשר. בעצם המדריך עשה כך עם כל התנינים שפגשנו בדרך... אחר כך המדריך לקח קופסא עם חתיכות בשר קטנות וזרק באוויר לעופות טורפים שתפסו באוויר את חתיכות הבשר, זה היה מחזה מרהיב.
המשכנו בנסיעה לקאקאדו, חנינו בג'יבארו, וזהו ממחר מתחילים לטייל בפארק קאקאדו.
מתגעגעים מאוד
שירי, רז, ספי (וגם רונן)

3 תגובות:

  1. הי לכם....איזה כיף היה לקרוא את מה שכתבתם אתמול ולגלות שעבר על כולכם אחלה של יום ....בלי שום התעלפויות מפחידות.....רזי חמודה מקווה שנרגעת מהחוויה הקשה שעברת (נראה לי שכן)...תשמרי על עצמך...לבלות יום שלם בבריכת גלים ואז בערב לחגוג בפסטיבל נראה לי כמו בילוי מושלם, שאפשר לעשות אותו שוב ושוב....מה זה אומר שממחר אתם נכנסים לפארק קאקדו? זה כמו טיול הבספארי בטנזניה ?איך האוכל באוסטרליה טעים לכם? ספי התחלת לאכול בשר או שאת שומרת אמונים למוצרי החלב? אתם מבשלים לכם במוטרהום ? או שזה קופסאות שימורים. אצלנו בבית לא עושים סימנים של אוטוטו חוזרים לביה"ס ...נראה לי שהילדים מדחיקים את זה....שלשום טבע למוות נער בן 18 מישראל בארוגם ביי בסרי לנקה בתאונת גלישה בחופים שאיזק והחב'רה גלשו כל הזמן....כאן אין הרבה גלים כרגע רק חום וחום אבל לפחות אין מדוזות...אחה"צ הולכים לראות שקיעה בים ולשתות קאוות...זהו תשמרו על עצמכם...תמשיכו לעשות חיים ואז לא לשכוח לרוץ ולספר לחב'רה...נשיקות גלית

    השבמחק
  2. פעם כשהייתי בטזמניה פגשתי מישהו מאדלייד ופעם כשהייתי ביפן היינו בבריכה עם דגים שעושים מסאג' ברגליים. בעצם מנקים את הרגל על ידי אכילת תאים מתים וכאלה. זה היה כמו מכות חשמל מציקות ולא פוסקות ברגל. לא כל כך אהבתי.פזי אני מבינה שאת מרגשה טוב יותר וזה משמח אותי מאוד. גם קוג'י שכל חודש מאז שהגיע חוטף דלקת גרון שמשתקת אותו לשבוע מרגיש יותר טוב. חם בטירוף אבל את זה אתם כבר יודעים. בשבת גליה ואילן באו לבקר אותנו ועשינו מצגת על יפן לקורס של גליה. זהו. מקווה לשמוע אתכם בקרב.
    אוהבת
    אירית

    השבמחק
  3. רזי פזי - אני לא מצליחה להכנס יותר מידי לאתר, אבל אני שואלת עליכם כל הזמן..
    הכל בסדר יפה? את מרגישה יותר טוב? היתה תמונה שנראית חיוורת, מקווה שעכשיו את בסדר.
    שירוש - מה שלומך יפתי? אני כל כך נהנית לקרוא כל מילה שאתן כותבות וספי ורונן התמונות מדהימות, מרגיש לי כאילו אתם חיים בסרט, לא נראה אמיתי.סבתא כבר ממש מתארגנת לקראת הטיול, אפילו קנתה כבר את הספר שביקשתם. ערן לא ממש מתלהב מהטיול של סבתא, לא מבין מה כולם נעלמים לו..אני שמחה שאתם מצליחים לדבר עם הבנות הן ממש מתגעגעות
    אנחנו מתבשלים כאן בחום - לא כיף כאן בכלל!! . משפחה יקרה, אתם חסרים לנו המון בעיקר כמובן בימי שישי. תמשיבו להנות, ולפי הספר שסבתא קנתה, גן עדן - ניו זילנד - עוד לפניכם.
    דרך אגב, מצאתי זמן לשבת קצת על המחשב, כי אני לבד בבית.. עפרי ישנה וכל השאר אצל גלית ומור, אין אף אחד שיושב לי על הראש ברגע שאני מתיישבת..
    זהו, מתגעגעת המון.

    השבמחק