יום שישי, 8 באוקטובר 2010

קופס הארבור, נלסון ביי ובלו מאונטנז הבלתי נשכחים

כבר שבוע לא עדכנו את הבלוג ועבר עלינו לא מעט, הגענו לקופס הארבור בשישי לפארק קראוונים שנקרא אמרלד ביץ והכרזנו על יום שבת כיום מנוחה מטיולים. ירד גשם לסירוגין, אבל בכל זאת יצאנו לטיול על החוף, ראינו הרבה קנגרואים וכמובן גם נחנו. למחרת רצינו לטייל בדוריגו ובדרך המפלים אבל הגשם התגבר, ובקושי הצלחנו לצאת משמוליק, בקיצור לא זזנו עד יום שני בבוקר.
ביום שני החלטנו: בורחים מהגשם, והתחלנו לנסוע לכיוון דרום וויתרנו על דוריגו ודרך המפלים עם תחושת החמצה והגענו לנלסון ביי שזהו מפרץ יפיפה, וסופסופ ראינו קצת שמיים כחולים ללא עננים. למחרת כבר היינו בדרך לבלו מאונטנז.
טיילנו במשך יומיים וחצי בבלו מאונטנז ואין ספק שאפשר לטייל שם עוד הרבה, זהו מקום מדהים, עשינו טרקים עוצרי נשימה עם נוף מדהים, החלטנו בפה אחד שהבלו מאונטנז הוא אחד המקומות היפים ביותר שהיינו בו באוסטרליה ובכלל, התמונות לא יכולות להמחיש את הנוכחות של ההרים ובכלל של המקום. כמובן שראינו שם אין ספור מפלים כך שבהחלט קיבלנו פיצוי הולם על ההפסד של דרך המפלים.
היום הגענו לסידני ארזנו את כל מטלטלנו ועברנו למלון במרכז העיר (לצערנו הרב נפרדנו משמוליק), זהו, השבוע אנחנו בסידני ואחר כך טסים לניו זילנד.
ביי ביי
ספי
**************************************
ביום שישי בבוקר נסענו לקופס הארבור בדרך לקופס הארבור עצרנו בגרפטון, שם נכנסנו לאינפורמיישן סנטר שבנוי ליד אגם עם מזרקה מלאכותית ופרחים שצפים על המים ממש יפים. שיצאנו מהאינפורמיישן סנטר פגשנו את המשפחה שפגשנו מזמן שגרה במלבורן (הם ישראלים שגרו שלוש שנים באוסטרליה ועכשיו חוזרים לארץ). הכי מצחיק שפגשנו אותם כבר שלוש פעמים ושלושת הפגישות במקומות שונים באוסטרליה: שתי פגישות במקומות קרובים (באליס ספרינג ואולורו) ואחת בקצה אחר של אוסטרליה בגרפטון. אכלנו שם ארוחת צהריים והמשכנו לקופס הארבור.
קצת לפני קופס הארבור עצרנו בלוק אאוט שנקרא וולוולגה שם האכלנו שקנאי בשניצלים לא מבושלים שישבו לנו יומיים במקרר ושחפים בלחם. המקום היה מדהים, הנוף היה משגע, הים כחול בקיצור אחד הלוק אאוטים היפים שראינו.
בקופס הארבור נתקענו יומיים בגלל מבול והיינו "במצור קשה". ביום אחד מהיומיים הלכנו לטייל על חוף הים במטרה להגיע למקום שאבא וסבתא מצאו בהליכת הבוקר שלהם. במקום היו פזורים עשרות קנגורו, קטנים, גדולים, בינוניים, בכל הגדלים. הם נחו ואכלו עשב על צוק ירוק. בערב אכלנו פיצה שאבא יצא להביא במבול.
ביום שני החלטנו לברוח מהגשם ונסענו דרומה לכיוון סידני משם נטוס לניו זילנד. בדרך עצרנו בנלסון ביי, בבוקר הלכנו ללוק אאוט שבו היו פרחים אדומים ענקים ופרפרים בצבע תכלת שדילגו בין הפרחים. הלוק אאוט צפה לאוקיינוס שנראה כמו שמן מרוב שהוא שקט, הוא היה כחול צלול במקומות אחדים ובמקומות אחרים בצבע טורקיז.
ביום שלישי המשכנו לכיוון הבלו מאונטנז, הגענו לקראת הצהריים ואכלנו צהריים ליד אגם. אחרי ארוחת הצהריים המשכנו לטרק של שעתיים שבסופו היה מפל גבוה מאוד שיורד במדרגות עד למטה. בתחתית לא ראו את סוף המפל, אבל ראו צוקים רחוקים והרים כחולים בגלל השמן של עצי האיקליפטוס. למקום קוראים מפל וונטוורת'.
עשינו עוד כמה טרקים באזור ובהם ראינו מפלים גבוהים מאוד ועצים שנראו כאילו לא יגמרו לעולם. באחד הטרקים ירדנו במדרגות תלולות מאוד ומחליקות שאם לא הייתה שם גדר היינו נופלים. כשחזרנו שתיתי מי גשם ועלינו חזרה את כל המדרגות והגענו להתחלה.
אחרי כל המפלים הלכנו למקום בשם אקו פוינט משם יש נופים מהממים של עמקים וצוקים שנראו כאילו אין להם סוף וגם תצפית לעבר שלוש האחיות שהם שלושה צוקים, זה המקום הכי מצולם באוסטרליה.
תכננו לאכול גלידה אבל עד שהגענו היא כבר הייתה סגורה. והגענו לפארק קראוונים.
מתגעגעת מאוד מאוד
רז

1. וולוולגה?! מה זה השם ההזוי הזה? D:
    תאמינו או לא גם אצלנו ירד גשם!! באמצע הלימודים וגם אחרי,טיפות ענקיות עם רעמים וברקים ממש גשם!
    והאמת בבית ספר עמירה המורה שלי שעמית תיארה אותה מכשפה מעצבנת רעה ומגעילה לא כל כך נוראית , ממש לא נוראית היא סבבה :) טוב תמשיכו ליהנות ולראות מקומות חדשים ויפים ותעלו תמונות מתגעגעת מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד עדי

2. היי D:
    אתם כבר כמה חודשים שם ואני עדיין לא מבינה את השמות של המקומות שם ... אלה שמות הזוייים ! D:
    וכמו שעדי אמרה - ירד פה גשם D: קולולולולולולו (:
    והוא ירד איך שאני סיימתי את הבצפר וכווולם הלכו עם התיקים על הראש שלהם וזה נראה מוזר ... D:
    ומזל אני אמרתי לאמא להחזיר אותי כל יום שישי מבצפר , בגלל שהאוטובוס מגיע באיחור כל הזמן , וכל הבצפר מסיים באותה שעה , וחצי בצפר בקו 94 ( שזה הקו שאני נוסעת בו )ומגיע רק אוטובוס אחד שאמורים להגיע איזה 4 וזה סיוט , אז היום כולם עמדו בגשם וחיכו לאוטובוס ואני נסעתי עם אוראל נעם ואורי שחר הביתה ..
    ועדי - חכי חכי , בכיתה ו' עמירה תהייה מרשעעעת !
    וזהו , אין לי מה להגיד יותר , ואנחנו מחכים פה שסבתא חתזור (:
    בבי D: מעמית ♥

3. שירי , חברה שלך פה מעצבנת אותי ! ראיתי את הסטטוס בפייסבוק שלך על דמדומים והגבתי והיא מתחילה להגיד לי שטיילור יותר חתיך והיא מתווכחת איתי !

4. ספי רונן שירי ורז היי לכם אנחנו מוקסמים מהתמונות כאילו אנחנו באוסטרליה ספי כפרה שלי את נראת מצויין אני שמחה שאתם נהנים אתם נראים נפלא ושטוב לכם
    אצלנו הכל כרגיל רומי התחילה כיתה ב' היום אנחנו נוסעים לקיבוץ מצובה לבקר את חגית היא עברה לגור עם החבר שלה רן נשיקות ותמשיכו להנות איריס אנטמן

5. היום ה- 10.10.2010 איזה יום קסום !!ספי מתוקה קראתי את מה שכתבתם השבוע - מרגש לאללה. אני לא יודעת איך אצלך, אבל אני הרגשתי קצת עצוב, מין סוג של פרידה ממקום שאף פעם לא הייתי. גם התמונות המרגשות של אמא וילד עשו "עבודה" נפלא על כולנו בבית. טל אמר שכמו שכאן מסתובבים חתולים אצלכם מסתובבים קנגורואים.
    רונן היום מתקיים מירוץ הלילה של נייקי, אתה בא ?
    אתם נראים בתמונות "מתוקנים" "משופצים" כאילו הילה עוטפת אותכם - סוג של שלווה. בקיצור אתם נראים נ פ ל א !!!
    איזק מחליף השבוע קידומת, הגבר שלי כבר ילד גדול וכמו שדרור אומר הילד רק משתבח עם השנים וכדי להוכיח שהוא בכושר של בן 20 הוא בילה את השישבת בים עם הגלים המצוירים שסידר להם מזג אויר. טוב יאללה בינתיים ביי ולהתראות בניו זילנד !!אוהבת גלית

6. היי, אני פה באמצע העבודה ועשיתי גיחה קלה לראות מה חדש אצלכם, וואוו איזה נוף, הרגשתי שאני רואה יחד אתכם את הנופים, איזה מקומות מדהימים!! פרידה יפה מאוסטרליה ואני בטוחה שנשאר לכם טעם של עוד.. מזל שזה עדיין לא נגמר וניו זילנד המדהימה לכל הדעות מחכה לכם. חגגנו אתמול לערני חגיגה מקומית וקטנה רק אנחנו, הוא אומר לכולם שהוא מחכה שסבתא תחזור כדי שנחגוג איתה. הוא התעניין גם מתי כולכם חוזרים וכשהבין שיש עוד זמן הוא החליט לא לחכות.. אהה שכחתי, אתם ממש יפים בתמונות, יפה לכם אוסטרליה.. זהו, מחכים לאמא בכליון עיניים, אוהבת גליה